Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S těmi těhotnými nějak nevím... Nebo možná nevím, co je dnes v kategorii "slušnost" a co už v kategorii "jsem prostě hodný a chvilka navíc mě nezabije". V MHD možná, v předlouhých frontách na poště a v supermarketu určitě ne, a to ani když má člověk doslova pár kousků. Dokonce mi nedávno jeden zákazník v takové frontě vynadal, proč si stoupám zrovna za něj, když jsou otevřené i jiné kasy (u kterých byla fronta pomalu horší)... Nečekala jsem, že by mě snad pustil před sebe, i tak jsem ale nestačila zírat.

3 0
možnosti
Foto

Tak to je hodne smutny, Lucko, asi se bal, abys mu neomdlela do kosiku :-(

1 0
možnosti
Foto

Perfektně napsáno. Na tenhle blog se rád vracím.

2 0
možnosti

Občas se to dá zažít - a vždycky to mile překvapí. Hezky napsáno pane Pražáku, zase jeden blog pozitivně laděný. Hurá. Zdravím a přeji příjemnou neděli. R^

2 0
možnosti
Foto

Lepe by bylo, kdyby neslo o prekvapeni, ale o bezny jev. Dekuji, pani Dano, hezkou nedeli:-)

0 0
možnosti
Foto

To je dobre, Ivi:-)

0 0
možnosti
VF

Zatím mám s mladými jen dobré zkušenosti. Jezdím se starým Favoritem a parta kluků se u auta smála. Ukázala jsem palec nahoru a řekla jsem - no, babička řidička, tak dědeček automobil. Kluci roztáli, rozpovídali se a už vím s čím jezdí, co renovují, co holky.....

4 0
možnosti
Foto

A tak je to spravny, Vero:-)

0 0
možnosti
Foto

starý maj přednost...a taky různý přednosti, jako je třeba moudrost, zkušenost, rozvaha, trpělivost pochopení toleranci a spoustu jiných....ale ne všichni, bohužel-moc pěkně napsáno Honzo karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Dekuju, Libu, krasny vecer:-)

0 0
možnosti
DP

Dobri lide stale jeste ziji, i ti mladiR^Pekny blog:-)

2 0
možnosti
Foto

Dik, Dane, zdravim na sever:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý kluci!;-)R^

Jinak venku maj přednost starý, doma malý, a velký dítě má prostě smůlu...

2 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.