Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ Velmi dobře napsané a argumentované, Honzo. Umírněně, bez siláckých slov, s citem a rozumem!

Souhlasím R^R^R^

8 0
možnosti
Foto

R^Taky mě kolem těch všech debat na téma třetí-čtvrté-nevímkolikátéuž pohlaví napadlo, buď mám dole to, nebo to.;-) (Pozor na XX a XY, tam může za příhodně špatných okolností dojít k hodně zajímavým situacím.)

4 0
možnosti
Foto

A nebo to nahore proste bud mam nebo nemam;-D Ale vazne, vis o nejakem prikladu tech prihodne spatnych kombinaci XX a XY?

1 0
možnosti
Foto

R^nikdy jsem nepochopila proč by měla existovat ještě jiná pohlaví8-onapsal jsi to skvěle souhlasím R^

12 0
možnosti
Foto

Myslim, ze nam ta dve bohate staci;-D Libu, dik:-)

0 0
možnosti
IL

I73v90a69n87a 93L74a40n74c20e

31. 1. 2019 22:20

Diky, napsal jste to moc pekne.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dekuju, Ivano. A nezlobte se, ze jsem Vam "vytuneloval" tema:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Jane, to je nejlepší článek na toto téma, jaký jsem v poslední době četla. Uvádíš naprosto rozumné a citlivé argumenty. Zhodnotil jsi to perfektně!

16 0
možnosti
Foto

Diky, Zdeni, ale tak je to prece prirozene podle selskeho rozumu:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,72
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.