Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Banálních historek o zabouchnutých klíčích znám plný kopec, ale nějak je nechápu. Bez klíčů v kapse bych přece z domu nevystrčil nos, to už je automatika.

1 0
možnosti
Foto

Jo, tak to rika spousta lidi, dokud se to nestane prave jim;-)

5 0
možnosti
Foto

Koště a vodlítnout.;-D;-D;-D Se zabouchnutými klíči mám jen nepublikovatelné historky, ale připomněl jsi mi něco jinýho.

P.S. Blbá podprda je fakt dost nepříjemná.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to nemuzu posoudit, ale doufam, ze se s nejakou historkou vytasis na pristim srazu:-)

1 0
možnosti
Foto

Máme novou černošskou sousedku, té se to stalo včera. Ještě že měla vyklopené kuchyňské okno a má šéfová na to má natrénovanou fintu dostat se dovnitř...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak aspon, ze ji dokazala poradit:-)

0 0
možnosti
MV

moc si preju, aby Maruska byla realnou zenskou a tys ji nekdy prived na sraz!

2 0
možnosti
Foto

Prubnu to, Marku, ale nemuzu nic slibit. Diky, hezky vecer.

1 0
možnosti
DH

D82a39v90i20d 62H57o47r10á70k

17. 1. 2019 15:37

Dík za články, který se zde ve zdejším blábolení, kritizování, poučování, a zapšklosti nechaj číst a většinou pobaví.

Jó, takovýhle situace se stávají, a i když v té chvíli tak nepůsobí, tak člověk když si na to za čas vzpomene, tak se ještě po létech pobaví.

Já o prázdninách za dob studia chodil na brigádu, na noční směny. A ráno jsem chodíval spát, jenže díky slunci, které jak o prázdninách bývá, svítilo až mne vzbudilo a já pak nemohl znovu usnout. Napadlo mě zatáhnout roletu, ale ta se nějak šprajcla, a ne, a ne dolů. Tak jsem vylezl do otevřeného okna a rozespalý jsem, nějak ztratil balanc...a stačil jeden blbý krok na parapetu a já i s roletkou, kterou jsem vytrhl z držáku, rázem byl pěkně v pyžámku, bez klobouku, bos venku na chodníku, mezi davy lidí, co v té ranní době spěchali do práce.

Vzpomínám, že se na mě dívali dost zvláštně, když balíc roletu a přemýšleje jak zpět, jsem se jim motal v cestě. Naštěstí jsme bydleli v přízemí, a tak se to obešlo bez úrazu, jenom šokem z té situace. Ale poznal jsem, že lidé když se pobaví, tak i občas podají pomocnou rukou. A tak nakonec dva pánové, když se srdečně zasmáli, tak mě tou pomocnou rukou přizvedli a já tím oknem, co jsem z něj vypadl se zase šťastně vrátil zpět.

5 0
možnosti
Foto

To je povedená historka, tušil jsem, že sem někdo nějakou vlastní přidá. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dta má bohatý život na podobné srandičky, ta tvoje Maruška-ale může se to stát každému

1 0
možnosti
Foto

No právě, Libu. Díky za nákuk:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,81
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.