Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ A když Honza dorazil domů, málem to prásklo na zem se mnou. Takovou modřinu přes celá záda jsem nikdy před tím ani potom neviděla. Honem jsem mu počítala žebra. Dodnes nepochopím, že zůstala celá.:-/

1 0
možnosti
Foto

Kocouri maji devet zivotuV:-)

0 0
možnosti
Foto

Musíš být stále ve střehu, takových mašin je víc !;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ale většina z nich není tak bezohledných, Jitko:-)

1 0
možnosti
DV

D59a64v72i25d 98V43l10k

10. 1. 2019 8:31

Prostě soudružka jak řemen. Honzo, a teď si představ , že s ní někdo musí spát.

3 0
možnosti
Foto

No, ber to z druhý strany. Kdybys spadnul na ni, tak to šlo do měkkýho a třeba by se jí to i mohl líbit.R^

1 0
možnosti
Foto

To by mě možná odpružila zpátky do vlaku, Tome:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Teda Honzo ty se nezdáš;-) hezky jsem se před spaním zasmála dík za toR^

1 0
možnosti
Foto

Se smíchem se vždy líp usíná, Libu.:-)

0 0
možnosti
RE

U Toničky, Krhanice? Já jsem se kdysi na podnikovym školení v Senohrabech málem utopil, když vrchní zakopl o kabel od promítačky a celej tác s dvaceti kusy Kozla zvrhnul na náš stůl. To jsem poprvé poznal, co je vlna Tsunami:) S ženskou něhou mám též zkušenosti:

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=457112

1 0
možnosti
Foto

Tohle bylo výš, na druhou stranu od Čerčan, co jezdí pacifik směrem na Sázavu a dál až do Světlé. Teda Romane, tos musel zažit vyložený pivopád;-D

0 0
možnosti
Foto

Sympatická vzpomínka, moc se mi líbila! A chválím i vtipný název blogu ;-)

1 0
možnosti
Foto

I nepříjemné zážitky se časem dokážou přetavit do příjemných vzpomínek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi se bála, aby stihla vystoupit.;-D

2 0
možnosti
Foto

Spíš to byl ten typ "všichni uhněte, teď jdu já.":-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,06
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.