Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jsem také tu čest se v Kostelci nad Č. lesy ve zmiňované restauraci nacpat k prasknutí, je to přesně tak jak popisujete

1 0
možnosti
Foto

Jo, zase se tam někdy zajedeme nechat přecpat.

0 0
možnosti
Foto

dyž je někdo kósnuté a má lečo v budce ani duo průplesk nepomůže.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Děkuji za skvělý blog, Jene, výtečně jsem se pobavila!!! Měl bys ten článek poslat majitelům restaurace.:-)

1 0
možnosti
Foto

To je dobry napad, Zdeni. Diky, krasnou sobotu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Skutečně hororová povídka s ještě horším zakončením! Tohle bych opravdu nikdy nechtěl zažít... a když tak jen z poloviny. Alespoň z poloviny bych to vlastně chtěl zažít...a co kecám...já tam chci a hned!!!

Zdravíme Vás se Soňou Honzo )))

1 0
možnosti
Foto

Marceli, chápu Tě, ale v té oblasti napadly včera večer asi 3 centimetry sněhu a je tam naprostá kalamita, tak by to radši trochu odložil;-)

0 0
možnosti
Foto

Děs a hrůza, viď:-P

1 0
možnosti
Foto

Já byla 25.na Bedřichově a tam mě chtěli zlikvidovat haluškami s bryndzou. Mám podat stížnost?;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)Jo, pekne si nam tady postezuj.

1 0
možnosti
Foto

tohle se ti moc povedlo :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, jsem rád, že pobavilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobré Jene.....pobavilo....R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Tome, to jsem rád:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS