Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo jak moc mě je toto téma známé. Ale už je všechno jinak. Upíru, je třeba se zbavit, načerpat síly někde jinde. Hezký víkend přeji Honzo.R^V

1 0
možnosti
Foto

Dani, díky za čtení, jestli to znáš, tak jsem rád, že to máš za sebou. Krásný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, díky moc, krásně jsem se pobavila, co víc si před spaním přát.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, to jsem rad, hezky den:)

1 0
možnosti
JS

"Nekrmte čerty, co se krčí v křoví,

stejně vám nikdy, nikdy neodpoví!

Proč svět je jako kolotoč?

A jenom řeknou: "čert ví proč?"

https://www.youtube.com/watch?v=cfeD7cxI7II

@ssisi tak :)

2 0
možnosti
Foto

Čerti jsou bezva, Jani;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle měla babička z tátovy strany. Od osmi od rána vyvařovala oběd a pak při jeho konzumaci do detailů rozebírala, co všechno se na kterém chodu nepovedlo. Všichni (až na mě;-D) jeden přes druhého jídlo vychvalovali a děda ji napomínal, že při jídle se nemluví. Bývala učitelka ve školce.

Já jsem imunní, odfiltruju to. Ale některé z kolegyň nedávaly jednu laborantku, co ráno přišla, koukla na rozpis a hodinu rozebírala, jak se nestihne najíst.

P.S. Ale vono je fakt všechno blbě.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

K tomu PS, hele Klári nezačínej, víš, že to není pravda, jen úhel pohledu;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Od negativních jedinců raději rychle pryč, než nás nakazí;-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně, Jitko. Něco pro ně uděláš a oni Ti za to ve finále vynadají;-)

1 0
možnosti
Foto

Maruška je mi sympatická.nedá se a tak to má býr-superbaba;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Libu, pamatuješ, jak jsem Ti cosi komentoval a napsal o sebevědomých lisech, že je s nimi nejlepší pořízení? Tak ona je přesně taková:-)

0 0
možnosti
PK

Taky mám jednu moc pěknou bývalou kolegyňku, velmi přitažlivých tvarů, dokonce mě byla při ukončení jednoho sympozia při cestě zpět navštívit ale....jen jsme povídali a povídali a povídali. A protože řídila i ten 13 pramen by nepomohl, aby byla ...sdílnější.... No ale řekla,že se opět zastaví, jenže se obávám,že i s manželem;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale třeba si ten 13. pramen dají oba;-D

0 0
možnosti
PH

Se mi líbí, jak charaktery vykreslujete dialogem, a ne popisem.

1 0
možnosti
Foto

Připadá mi to živější. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.