Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po občasném dosednutí do Tvé diskuze nezjišťuji zhoršení tvého vypravěčského umu, děkuji Ti!!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji Tobě, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný generační twinblog!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Byl to Janin nápad, to mám šikovnou dceru, viď;-)

1 0
možnosti
MV

Fajnovy. Stejně jako aktuální trojka na titulce!

1 0
možnosti
Foto

Dik, Marku, uzij si bezva patek.

0 0
možnosti
EJ

Nevím, co tím blogem chtěl autor vyjádřit. Nad rádoby chudou dívenkou slzu neuronim. Je dobře, že mladí si ke studiu přivydělávají. Finanční situace v rodině není až tak dramatická. Pokud dívence zemřel otec, má po něm polosirotci důchod, pokud matka nebyla rozvedená, má po manželovi důchod, pokud bude dcera studovat + její plat. Co by za takové finance daly rozvedené ženy.

1 1
možnosti
Foto

No nevim. Takovych rychlych zevseobecnujicich odsudku bez znalosti souvislosti se snazim vyvarovat.

1 0
možnosti
JT

R^není radno soudit, když nevíme, jak je to opravdu. To je jen naše domněnka. Jo, a skvělej "dvojblog", vrtalo mi hlavou - stejný název, stejná doba, to jakoby bylo domluvený. Tak jsem se musel začíst a rozhodně nelitoval, okarmoval jsem i kolegyni;-)

0 0
možnosti
JT

A níže z diskuse jsem pochopil, ale nedošlo mi to hned. Jo, ti mladí se s tím umí poprat, někteří (a snad jich je dost).

1 0
možnosti
Foto

Dane, zdravím do dáli a děkuji:-)

0 0
možnosti
DV

D36a32v70i15d 71V14l71k

5. 10. 2018 10:24

;-D;-DPrima blog Honzo

1 0
možnosti
Foto

Takový rodinný dvojblog, Davide:-)

0 0
možnosti
MK

Úplně stejný titulek jako od p. Klenorove? Zdá se mi to nebo?

1 0
možnosti
Foto

Nezdá, jablko nepadá daleko od stromu;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,70
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.