Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

To jednou v rodišti Jaru - Frýdlantu vedle nás zastavilo auto s německou značkou, vyklonil se chlapík a vznesl směrem k Jaru otázku: "Samek?" Jaru se začala rozhlížet a přemýšlet, kde bydlí nějaký pan Samek, leč mě to bylo nějaké podezřelé, až jsem vyhrkl:"Šlos! Ja, ja, Schloss, Schloss", rozzářil se chlapík. Jak říkáš, někdy se nedomluví i když mluví česky a skoro to i umí.:-)

4 0
možnosti
Foto

samek - to je dobrý. Ale máš postřeh, Romane:-)

1 0
možnosti
PK

V časech , kdy jsem si odzkušoval své jazykové schopnosti jsem měl podobnou odezvu jako popisujete vy a to ve 3 zemích v Rusku,Německu a v Anglii. Prostě mé školní řeči nerozuměli a v D se mi libilo,že si to vždy ještě zopákli " ach so " a následoval můj dotaz v jadrné němčině. Byl jsem v šoku,ale časem se to upravilo....

1 0
možnosti
Foto

Mně vždycky bavilo, jak Němci říkání "já vůl", "já vůl", než mi došlo, že to znamená "ano, dobře"

0 0
možnosti
Foto

R^Co prolézt školou, tam to jde částečně zachránit našprtáním slovíček, ale domluvit se... Zvlášť když se děsně bojíš udělat chybu. Už se nebojím.:-) Ale bývala jsem vybavená líp, to jo. Ale to je spíš lenost v udržování než dys-cosi.:-P

1 0
možnosti
Foto

Pšššt, neprozrazuj nás dys-cokoli;-)

1 0
možnosti
Foto

že Francouzi nemají rádi Anglány je pravda-jednou mi to nějaký Frantík vysvětloval a kromě spousty důvodů uvedl, že arogance Angličanů je nebetyčná když kanál La Manche nazvou English Channel;-D

dík a karma za pěkný příběh HonzoR^

1 0
možnosti
Foto

Dík, Libu:-). Oni je nemají rádi ani Irové, strašně dlouho byli pod jejich područím.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc Ti děkuj za tento článek. Díky němu jsem pochopil, proč ještě někdo žije v Česku. Jsou to samí dis..., dis... ... a dis... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Oprava: Jsou to samí dys..., dys... ... a dys... ;-)

Poučení: Člověk se nemá nikomu a nikdy posmívat, to se nevyplácí. :-)

2 0
možnosti
JS

:)) ovládám - slovenštinu skoro na chvalitebnou, ruštinu a angličtinu na dobrou, němčinu dostatečně a další řeči "semtamslovo" :)

Přesto jsem tady a nikam ven nepřesídlím. To je vrozená lenost ;)

1 0
možnosti
Foto

Doma je doma, prostě nejlíp:-)

1 0
možnosti
Foto

H47a90n93a 27V90l23k45o50v35á

20. 9. 2018 21:12

R^ S Francií mám podobnou zkušenost - není nad to když úroveň jazyka je stejně.....špatná;-)

Domluvila jsem tam všechno i pro kamarády co ve firmě mluví pouze anglicky...

1 0
možnosti
Foto

Však při dobré vůli se cokoli nakonec nějak podaří.:-)

0 0
možnosti
VN

Ano, je dobře, že paní má dys... Ale je dobře, že nemá tu nemoc, co člověku kroutí

ruce dozadu, jen když vidí práci . A v kuchyni, se musí makat ... R^

2 0
možnosti
Foto

Je pár věcí, kterými dokážete vy ženy nás muže naprosto dostat a dobré vaření je jednou z nich:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Honzo, máme to ale kliku, dnes je dys-cosi skoro na všechno, vždycky se na to můžeme vymluvit. |Jen si nejsem jistá, zda existuje dyslenora ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Jasně, že existuje, má dokonce odborný název "prokrastinace" :-)V

2 0
možnosti
Foto

Mám to podobně, rusky sice mluvím obstojně, ale takovou tu řeč co ti lidé ani nedokážou po sobě pořádně přečíst to co napsali nedávám a tu druhou kde jsou ta slova tak dlouhá, že to slovo stěží dokážu přečíst natož abych se ho vůbec pokusil vyslovit taky ne. Z každého toho jazyka zvládám tak 50 slov což opravdu na nějaký velký pokec není.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsme na tom asi tak stejně:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.