Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příjemná pohoda to jistě bylaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla, Olčo. Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
SN

S23a61r18a 59N84o71v56a

18. 9. 2018 21:23

To jste vybral dobře, já si dokážu vzpomenout leda na Rocky Road to Dublin nebo Cranberries, ale to asi není moc původní tvorba;-D

1 0
možnosti
Foto

Tahle byla vyloženě místní:-)

0 0
možnosti
FL

Všiml jsem si, že po zákazu kouření začalo do hospod chodit víc ženských

2 0
možnosti
Foto

Tak to je pozitivní posun:-)

1 1
možnosti
JS

Atmosféra je kouzelný prvek... :)

1 0
možnosti
Foto

To každopádně, Jani:-)

1 0
možnosti
Foto

H13a77n13a 89V96l23k75o11v52á

18. 9. 2018 20:49

Jednou jsem sjížděla Vltavu (na rozdíl od jiných let kdy jsem dělala háčka (a tam to fakt umím) mužům se svojí "manželkou" z Vysočiny a její partou kamarádů.

Jela souběžně s námi jakási parta z Plzně - měli všechno, kytary, bendža, BASU, housle...převáželi to (byla už 90. léta) auty....

Měli jsme stejný časový plán a tak jsme se v kempech potkávali v hospodách. Myslím že oni v té Plzni někde v hospodě po pátcích hráli i když to byli jinak normálně zaměstnaní lidé.

Měli famózní (i když mírně nafrněnou - což mně osobně nevadí, rozumím si s nimi) zpěvačku.

Jejich Dvě báby (...čas žádá svý a mně se krátí dech...když před kaplí tu zpívám na schodech....) si s "manželkou" zpíváme dodnes kdykoli se picnem.

Kdybych věděla kde v té Plzni hrají, zajela bych. S manželkou a kamarády.

2 0
možnosti
Foto

My jsme před časem byli v jedné hospodě na pražském Vyšehradě, byla tam country kapela, hráli i jiné styly. Dostali jsme se tam náhodou a byl to bezva večer, dokonce jsem se tam málem musel poprat s nějakým štamgastem, který poněkud přebral. Ale naštěstí se to podařilo vyřešit smírně.:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že tohle na cestování to nejlepší. Náhoda a perfektní večer. Zažil jsem cosi podobného v městě Po pod Pyrenejemi, kde na náměstí byl jarmark a skupina cca 10 manželských párů zpívala baskické písně - nádhera. Byl jsem jako omámený....

2 0
možnosti
Foto

Tak to muselo být super, Tome:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ty se uměj rozšoupnout;-DR^

ale nebavily se jen ony-myslím že pobavily i vás a celý lokálR^

1 0
možnosti
Foto

Byly prostě super. Libu, díky za nákuk:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 30,14
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.