Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tyjo, dobrý! Pan Zajíc má svátek za pár, tak mu zkusím nadělit podobnej dárek. No...jen nevím, jestli to bude pro něj to pravý vořechový;-)

0 0
možnosti
Foto

J92a97n 31A81n88d83r37l92e

7. 9. 2018 20:57

hezky, zkusim do pristiho cervna premluvit Ivanku, jestli by se mnou taky nekam nezasla na gablik... :-P

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jestli něco sehrajete, dej mi vědět, rád vám přijdu dělat kompars;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, kdyby jaždý bral život jako tahle dvojka, hned by bylo míň starostí;-)

1 0
možnosti
Foto

Manželství se dá utužit všelijak, viď Honzo!?R^R^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Možností je nepřeberně, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo paráda! Pěkný příběh. Díky a pěkný víkend Tobě a SoněR^!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, Díky, hezký víkend Tobě i Lence:-)

0 0
možnosti
Foto

byla jsem napjatá do poslední chvíleR^;-)

2 0
možnosti
Foto

A to byl účel, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

(palec hore) Tý vole, hustý! :-D :-D :-D

P.S. Doufám, že si to nevezmeš osobně. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vezmu a pozvu Tě na aperol. Ale když Ti to nebude vadit, já si dám pivečko:-)

1 0
možnosti
Foto

Super blog, moc mě pobavil. Tentokrát jsem takové rozuzlení nečekala. R^;-D;-DV

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že ses pobavila, Dani. hezký večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,32
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.