Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Moc hezký článek, karma. R^

2 0
možnosti
LI

R^Těch, co riskují denně život je kolem nás hodně ...

3 0
možnosti
Foto

A ani o nich nevime.

1 0
možnosti
Foto

R^Karma Jene. Tyto lidi ovšem jde nominovat do nějaké ceny. Napadá mne třeba Cena Michala Velíška nebo - bez ohledu na to kdo na Hradě zrovna sedí - Vyznamenání prezidenta republiky.

Ale je dobré o nich i psát stejně jako o těch Hrdinech z povolání a tak bych Draka a celou tu partu požádala o dovolení a v případě souhlasu zveřejnila jména.

3 0
možnosti
Foto

Hani, ten Drak se tak opravdu jmenuje a jeho divka je moje mladsi dcera, se kterou se pred nedavnem ozenil. Ale o tom jsem psat nechtel. A dik:)

5 0
možnosti
JL

Souhlas, tohle je také hrdinství - pokud člověk něco obětuje nebo riskuje zdraví, život. nedávno jsem viděl záběry z Číny - hořel byt a matka chtěla v prvé řadě zachránit své dvě malé děti - hodila dolů nějaké látky a na ty látky pak lidé chytali děti shozené z velké výšky asi 10 metrů. Matka uhořela. Děti přežily. Jako spontánní přirozené hrdinství vnímám pomoc lidí z okolí - nebyli to žádní profíci, prostě přiběhli a pomáhali, jak uměli.

4 0
možnosti
Foto

Ano, o tom to jeR^

0 0
možnosti
Foto

Podle mě, ti hoši nebyli hrdinové, jen měli smůlu. Na hrdinství mám jiný pohled. Dal jsi dobré přirovnání R^

6 3
možnosti
JL

Pokud nebereme jako hrdinství, že voják jde podle rozkazu do míst, kde může přijít o život. Ono mu ovšem nic jiného nezbývá - kdyby řekl: Já tam nepůjdu - tak ho odvolají.

1 0
možnosti
Foto

R^Krásně a pravdivě vyjádřeno! Karmu, souhlas a přátelský úsměv posílámV

4 0
možnosti
PK

Ano taky pár takových příběhů znám, jsou o normálních lidech a nejsou uvedeny na televizní obrazovce. Jen si přeji aby jich bylo stále více a více...R^

3 0
možnosti
DH

"Obyčejných" a "každodenních" hrdinů, kteří bez očekávání popularity pomohou například při dopravních nehodách, různých úrazech, zdravotních problémech a v podobných případech bychom mezi námi našli jistě dost.

Ale ta "správná" popularita bývá bohužel většinou spojována, a projeví se až s něčím, co alespoň trochu zavání politikou...

3 0
možnosti
Foto

To je podle me velka skoda.

0 0
možnosti
Foto

Dík za tenhle pohled. Je mi blízký. R^

5 1
možnosti
Foto

To me neprekvapuje a tesi, Tome.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,19
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.