Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Moc a moc pohodová povídka na dobrou noc, dneska se mi jistě bude moc dobře spát, napřed jedna "janinovská" a hned potom zase "honzovská" - to je jako výhra v loterii. Díky HonzoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem moc rád, že se nám Jana znovuzrodila:-)

1 0
možnosti
AS

A20l41e71š 17S27z68a36b65ó

5. 8. 2018 22:30

fajná příhoda, dostal mě ten Modroočko a chechtající se závěr, takové konce dávají naději, že na tom nejsme s humorem a pohledem na život tak špatně napříč generacemi,

díky

1 0
možnosti
Foto

Ono se dost často právě to špatné zdůrazňuje a to lepší jaksi přehlíží.

0 0
možnosti

Nechat si olízat obličej od cizího psa a ještě se zanícenou ránou, mně nepřipadá zrovna rozumné. Ale každého volba. Já vím, že tady mezi Vás milovníky psů a koček moc nezapadnu, ale nějak mně to nedalo. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Psí huba je čistější, než lidská.;-)

6 0
možnosti
Foto

R^Krásná příhoda. Škoda, že jsem tramvají číslo devět nejela taky;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to skoda, Zdeni, tez by se Ti to libilo:)

0 0
možnosti
JS

Suchaři a živoly (živí bez duše), občas můžou roztát, občas zmrznou ještě víc :)

2 0
možnosti
Foto

Třeba jí taky jednou někdo pomůže roztát napořád:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrá scénka ze života, Honzo ... a přeji už konečně trochu ochlazení....R^

1 0
možnosti
Foto

Tome díky:-). Dnes je trochu líp, ale další vedra nás prý ještě čekají.

0 0
možnosti
VH

Modroočko je výborný příběh i dnes a to je moc hezké povídání o Zuzance a o olíznutí a hlouposti..:-)

3 0
možnosti
Foto

Ten pejsek příjemně ochladil letní horko na snesitelnějiR^,...každému co si zaslouží;-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Olčo. Hezký večer, dnes je o fous příjemněji:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^Ta fiflena nejspíš měla zkažené rande kvůli cizímu psovi!;-)

1 0
možnosti
Foto

Chudák holka, musí se doma několikrát přemalovat;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,81
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.