Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"No a pro návštěvu skoro nic nezbylo, doufám, ze ti to alespoň chutnalo. " A pak jsem se hluboce zamyslela ,co bude tedy pro návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Jasne, ze chutnalo;-D

0 0
možnosti
Foto

Jane, já jsem nikdy potíže s omezením kouření neměla, protože jsem kouřit nikdy nezačala. Takže cigaretu jsem nezdolala žádnou, ale štrůdlů už jsem slupla nespočet.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsi šťastná žena, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Mým rodičům, a to byli silní kuřáci, se povedlo přestat - tedy otci to trvalo dýl, ale nevšimla jsem si, že by výrazně ztloustnul. Ale taky nemusel mýt okna.;-)

4 0
možnosti
Foto

Pavlí, vaši určitě nebyli takoví žrouti jako já:-)

1 0
možnosti
Foto

Hele, když jsem u vás byla před měsícem, okna zářila čistotou, ale Ty ses mi zdál nějaký pohublý. Takže žádný cigárka, jen si dopřej vydatnou stravu a něco sladkýho navrch;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Vše je pravděpodobné.

prosil bych touto cestou laskavé vyjádření paní Soni Pražákové, co z jejich úst zaznělo při objevu sežrané poloviny štrůdlu. Pakliže jsou slova natolik problematická,že by neprošla korekčním automatem blogu, stačí jen náznak. Délka příspěvku není limitem, je možné pokračovat v dalším.

Předem zdvořile děkuji a Honzovi přeji báječné pokouření.

4 0
možnosti
Foto

Tome, dlužno přiznat, že v životě manželském se občas vyskytují i horší prohřešky;-)

0 0
možnosti
Foto

to bych si mohla zkusit říct panu Zajícovi, aby umyl okna...Soňa má v tobě poklad!

5 0
možnosti
Foto

Zuzi, nepřeháněj:-)

0 0
možnosti
Foto

J60a54n28a 76M57a33j25o95v21á

21. 7. 2018 18:10

ach Honzo, okna... co děláš zítra? R^:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Poptám se Soni;-)

1 0
možnosti
Foto

Aha proto žeru jak nezavřená, protože jsem nekuřák. Jenom by mně zajímalo, kde mám ty ušetřené peníze za ty cigarety. Beztak ve zmrzlině a tatrankách.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Dani, sobě sice moc nepomůžeš, ale aspoň nekrmíš stát spotřební daní;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTaky potřebuju umýt okna. Nejsou lidi.:-/

1 0
možnosti
Foto

Honzo, nejenom že jsi smradlavý závislák (to myslím zcela vážně, přes internet však Tvůj smrad necítím), ale ještě tu děláš reklamu na kouření. Rv

0 1
možnosti
Foto

Jaroslave, naštěstí jsi dost daleko:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,87
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.