Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo,prosím Tě,tu fotku mi pošli do mailu,díky..ten Mïšův výraz nemá chybu.;-D

2 0
možnosti
Foto

Posílám dvě - výřez a originál:-)

1 0
možnosti
Foto

Ke mně se hlásil jenom Ríša, ten druhý nade mnou ohrnoval čumáček. Ale stejně jsou to krasavci. Ty fotky se ti fakt povedly. R^Já mám zas samý kytky, dlažbu a věže. No uvidím, co vyberu.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Něco vyber a vydej, ať je nás víc. Díky, Pavlí, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Už tě mám Honzo přečteného tušila jsem to dobře, že to budou kocourci. A jsou nádherní. Děkuji milý blog.R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, přesně jsi mě odhadla. Původně jsem chtěl zdokumentovat ten Vybarvený běh, ale všechny obrázky byly stejné, tak jsem radši utekl ke svým oblíbeným kočkám.

Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Viděl jsem jak myš honila kočku, asi na střídačku...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jen jestli to nebyl myšák Zorro mstitel:-)

0 0
možnosti
Foto

R^krasavciR^ dík za nádherný blog:-)

2 0
možnosti
Foto

Diky za nakuk, Libu:)

0 0
možnosti
Foto

Ani jsem netušila,že se Míša u mě takhle tvářil.;-D

1 0
možnosti
Foto

J65a61n79a 22M45a76j56o34v64á

11. 6. 2018 16:51

Jo to jsi ty osobně?? R^

1 0
možnosti
Foto

J75a28n55a 46M29a20j33o10v70á

11. 6. 2018 14:59

Ooo, Honzo, děláš z Ježíšků celebrity? Aby, kluci, nezpychli. :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Však si to taky zaslouží, Jani:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, Honzo. My meli kočku jen na chalupě. Byla to otužilá kočička, přežívala v létě v zimě na granulích z násypky. Bohužel, po pár letech pošla. Byla sekundárně otrávena (sežrala otrávenou myš).

1 0
možnosti
Foto

Tak to je mi líto, Jiří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,92
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.