Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Možná, by nebylo od věci vrátit se k nickům;-)

3 0
možnosti
Foto

Nebo rovnou na stromy;-D

5 0
možnosti
OU
ON

tak si tu směrnici přečtěte ... ta logika je přesně obráceně - bez výslovného souhlasu bude vše smazáno ....

0 0
možnosti
Foto

Baví se dva kamarádi...

„Hele, neznáš někoho na to GDPR? Potřebuji s tím pomoct a nevím jak na to...“

„No, to znám a je fakt dobrej“ „Super a můžeš mi na něj dát nějakej kontakt?“

„No, to právě nemůžu...“

27 0
možnosti
Foto

Tak to je dobře, Šárko:-)

1 0
možnosti
KD

v podstate se skoro nic nemeni, opatreni je hlavne mireno na prodej osobnich udaju velkymi spolecnostmi, ale chytri svejci vymysli opravdu perly tohoto typu

0 0
možnosti
Foto

Vidíte, teď jste to řekl sám, noc se nezmění. Stále bude lidi otravovat spousta spamů s bůhvíjakými nabídkami, na které občas někdo naletí. A přitom celé to slavné divadlo GDPR stojí hromadu peněz a pro mnohé i zbytečných nervů.

4 0
možnosti
Foto

Njn, taky ke mně doputovalo. Zřejmě původní zdroj: https://www.facebook.com/caldaprof/ (15.5.2018) k dnešku 7658 sdílejících osob. Pak bylo na Twitteru (16.5.), 18.5. docestovalo na facebook Rock Radia (už jen 33 sdílejících), Sedlčanský kurýr obrázek publikoval 19.5.

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, lítá to po netu jako zběsilé a lidé se baví:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mě napadlo, že si možná tímhle opatřením EU zajišťuje, aby příchozí migranti, kteří mnohdy nemají žádný doklad, byli vlastně v pohodě, protože v EU nebude od 25.5. v podstatě také nikdo existovat. Alespoň o tom asi nebudou moci být písemné údaje. Už se těším, na to, jak Statistický úřad opět někdy uspořádá sčítání lidu. Asi se jim vrátí jedna veliká, mlčenlivá nula...:-)

8 0
možnosti
Foto

Každý odevzdáme prázdný list papíru se třemi křížky, takže aspoň bude známo, kolik nás vlastně je;-D

2 0
možnosti
Foto

I když trochu mimo pohřební téma, za povšimnutí snad stojí řetězec Billa. I když žádný souhlas se zpracováním osobních údajů v souvislosti s GDPR pro zákazníky neexistuje a není potřeba, Billa jej pod záminkou "dalšího poskytování výhod se získáváním bodů za nákupy" vyžaduje!! U pokladen již asi druhý týden zákazníkům rozdává kartičky, kde požaduje potvrzení údajů, pod kterými se kdysi před mnoha lety zákazník do "Billa klubu" přihlásil a zdarma získal "Billa kartu". Kdo ovšem docela neopatrně svoje osobní údaje aktualizuje pomocí e-mailu, může se těšit, že i bez jeho souhlasu mu budou masivně od tohoto řetězce zasílány formou reklamy "neodolatelné nabídky". ;-( !

2 0
možnosti
Foto

V Bille jsem byl v sobotu, zatím po mně nic nechtěli. Ale fakt je, že je mám přesměrované do spamu, takže mě jejich elektro-letáky neotravují:-)

0 0
možnosti
PH

Asi vás zklamu, GDPR se týká jen živých lidí.

1 0
možnosti
Foto

Je mi to lito, ale tez Vas zklamu, slo o ironii.

9 0
možnosti
Foto

Já jsem si parte vyrobila už asi před třemi lety (děti tam posléze doplní jen datum úmrtí a můj věk), protože jsem nechtěla riskovat nějaké bláboly a divné symboly a tak vůbec... Takže s tím jsem v poho.;-D

Zato teď pořád někde vyplňuji souhlasy ke kdečemu, jakože třeba i k zákaznickým kartám v obchodech, že těch pár údajů, které už o mne mají, smějí i nadále používat ve stejném rozsahu, který jsem jim už jednou dovolila...:-P

5 0
možnosti
Foto

Ano, to je prakticka ukazka, k cemu to vlastne bude dobre;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,98
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.