Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To já, Honzo, jako rozvedenec, bylo mi tehdy 51 jsem se tehdy s jednou rozvedenou pani, přiměřeného věku. A dohodli jse se, že je to nezávazné a že jde o tu jedinou věc.

A ta nám šla výborně a najednou to pro ni byl VZTAH a já utíkal.

1 0
možnosti
Foto

Nebyla to skoda, Jirko?

0 0
možnosti
Foto

Toto je slušný blog a já nemohu Do detailů něco na té ženě Bylo to fantastické a něco mi vůbec nevyhovoval Prostě sex není všechno

1 0
možnosti
Foto

Netřeba říkat víc, to je jasné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,02
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.