Diskuse

Šlendrián

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejlepší je, když na váhu vůbec nelezeš :-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy na ní vážim kočky. Napřed se zvážím s kočkou v náručí, pak bez kočky a odečtu to:-)

0 0
možnosti

Asi dělám něco špatně, ale já si na váhu stoupám tak dvakrát do roka.

1 0
možnosti
Foto

To delas naopak dobre, Pavle.

0 0
možnosti
Foto

Jsou tomu snad tři roky co ji marně hledám, mám podezření, určitě byla kýmsi rafinovaně dobře schovaná. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to musel udelat Zasupsak. Asi se chtel zvazit;-)

0 0
možnosti
Foto

No, tak to se povedlo. Moje váha mi ukazuje pořád stejně, přitom vidím, cítím, že jsem přibrala. Tak teď je mi to jasné má strach, že ji vyndám baterie. ;-D Hezkou neděli Honzo.

1 0
možnosti
Foto

Dani, mas doma velice rozumnou vahu.

Krasnou nedeli tez Tobe:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dta váha je ale drzá-tak jí ty baterky zas vyndej -za trest;-)

2 0
možnosti
Foto

Nic jiného si ani nezaslouží:-);-)

0 0
možnosti
Foto

R^No nekup to, když to stojí pět korun! To si vždycky vybavím hlášku z jednoho filmu;-DAle máš pravdu, taky jsem párkrát naletěla, proto výběr baterií nechávám na odbornici neteři v jejich prodejně elektro. A zásadně se nevážím!

1 0
možnosti
Foto

Dobře děláš, Jitko, váha si Tvou pozornost nezaslouží:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Možná tam ty baterky byly už za její předchůdkyně.;-D Buď rád, že ta váha aspoň ukazuje, co chce. Přístroje hlásající E02, E003 apod. mě dokáží docela slušně vytočit.;-)

1 0
možnosti
Foto

Náš kotel je ještě rafinovanější. Má na sobě 5 LED diod, které normálně signalizují teplotu vody. Když hlásí poruchu, rozsvítí podle jejího typu některé z nich. Ale dneska se v takových případech dá většinou najít na internetu chybář, kde se člověk dozví, oč jde:-)

1 0
možnosti
Foto

Baterky za 35 Kč si raději nekupuju - tuším, že moc nevydrží a mají tendenci vytékat. Raději se rozšoupnu a koupím alkalický za stovku i více. Ale máš pravdu, je to šlendrián, když váha ukazuje jiné číslo, než bych si přála. No já se pro jistotu už několik let nevážím.;-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to je správný přístup, Pavlí:-);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.