Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^nádheraR^karma a dík za pohlazení duše a potěšení očí:-)

1 0
možnosti
Foto

Dik za nakuk, Libu, hezky den:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné antidepresivum.R^

2 0
možnosti
Foto

Takovych obcas treba. Tome, dik:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jste se měli krásně, ...i s kapitánemR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, Olco, kapitan mel smrnc:-)

1 0
možnosti

Hezké, u mně ponor do vzpomínek. Bydlela jsem 15 let kousek od Velkého a Malého Tisého, volavky mi přelítaly nad barákem a když se šlo koupat do Pohoří přes pole, tak čejky a roháči byly běžná "drůbež". Díky za hezké fotky, přesně tak to tam znám a jsem potěšená, že to tam tak stále vypadá. Zdravím pane Pražáku. Ona ta "obyčejnost" je na nich nejhezčí. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Bylo tam naramne klidno. Zadne uspechane davy, jen sem tam nekdo pesi nebo na kole:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za půvabnou procházku. Nohy mě po ní nebolí a uvnitř jsem potěšená a spokojená!R^

2 0
možnosti
Foto

J24a13n71a 30M31a52j71o43v71á

28. 4. 2018 22:31

Milé podívání :-)

2 0
možnosti
Foto

Diky za navstevu, moc me tesi:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,85
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.