Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak pro me je EURO rozhodne ano. Do Rakouska mam bliz nez do Prahy.

1 6
možnosti
Foto

Tak to mate dobre.

0 0
možnosti
Foto

Bylo by mi to úplně jedno. Eurem platím, když si vyjedu zalyžovat nebo za golfem. Tudíž musím měnit. Takhle bych platil jednou měnou. Myslím ale, že by došlo ke zdražení všeho, stejně jako v Německu. Tam jsem jezdil služebně jak za "marky", tak za eura. V jednom řeznictví v místě partnerské firmy jsem si kupoval řízek s hranoly a hausgemachte senf. Stála 7 DEM, po změně zakrátko 7 Eur, třebaže směna byla cca 2:1.

1 0
možnosti
VV

Jako obvykle vam tu pohadku neverim. Sice zdrazili hoici a kadernici, nekteri zahradnici a restaurace tak o 30%. Ovsem Vsechny obchody prodavajici potraviny to zaokrouhlily smerem dolu, cil1,9 DM = 1€.

3 3
možnosti
Foto

Jasně, že nechci EURO. Naše měna je o moc hezčí a jsem na ni zvyklá. A už toho tady moc není co je ještě české. Hezký článek Honzo. Přeji hezký den.R^

8 1
možnosti
Foto

Diky, Dani, krasnou nedeli:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, podívej se na můj poslední blog, čím jsem se bránil v padesáti abych se nestal kuřákem...;-D

1 0
možnosti
Foto

Kouknu, Horste, az budu poradne na netu.

0 0
možnosti
TN

Já pracuji v zahraničí za € a ta měna se mi líbí. Ten materiál je příjemný do ruky, vzhled mi rozhodně nevadí. Teď se mi líbí ty nové 50€ bankovky. A výhoda je, že pokud se pohybuji v Eurozóně nemusím nic přepočítávat, měnit, atd.

3 2
možnosti
Foto

Tak ohledne toho prepocitavani a smenovani souhlasim.

1 1
možnosti
PB

P27e83t90r 45B52r54o28ž

22. 4. 2018 10:56

I kdyby na eurech byly nejkrásnější motivy, jeho zavedení je kolosální pitomost.

Rozdílné ekonomiky nemohou mít stejnou měnu (nebo pevný směnný kurs), vede to vždy k problémům.

12 2
možnosti
Foto

Co clovek, to jiny nazor a u ekonomu to plati tez.

0 0
možnosti
RS

R86u11d56a 23S93l19a38v25í86k

22. 4. 2018 10:05

Hotovost u sebe prakticky vůbec nenosím, takže toto hledisko má u mě naprosto minimální zájem.

2 0
možnosti
RE

U estetické stránky s tebou Honzo plně souhlasím. Z čistě praktické stránky, jak pořád cestuju, by pro mě byly výhodnější Eura:)

3 1
možnosti
Foto

Dam na Tebe, svetobezniku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,81
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.