Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné a úsměvné- ze života? V naší rodině také čekáme vnučkou "vymodleného bratříčka"... Karma... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Diky. Ano, ze zivota, i s tou nahlou komplikaci:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo to je moc milý a hezky článekV

1 0
možnosti

Umíte svými příběhy pohladit. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ To je krásný příběh. Věřím, že je skutečný.

1 0
možnosti
Foto

Holka chtěla malého bráchu? Nevěřím.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsou i takove, neb nevedi, co je ceka;-)

1 0
možnosti

D40a80v93i59d 33V40l15k

17. 4. 2018 20:04

Honzo ty jsi takový lahůdkový vypravěč ze starých dobrých časů, kdy byl svět ještě v pořádku a dobro vždycky zvítězilo. A já Ti za to moc děkuju. V záplavě těch unadávaných a prudících blogů si u Tebe vždycky krásně oddáchnu.:-)R^R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

A o tom to je, Davide. Diky moc:-)

1 0
možnosti
Foto

Zase ze života, pěkný!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ma v sobe stopu tvrde reality.

0 0
možnosti
Foto

umělé dětičky :-)a poučný příběhR^

1 0
možnosti
Foto

Nenápadně jsem tam dal jednu zkušenost ze svého blízkého okolí:-)

0 0
možnosti

Moje maminka si přála panenkové dítko. Koupila mně k pátým narozeninám (1948) vzácný proutěný kočárek pro panenky. Motorizmus ale už tenkrát zvítězil a já jsem v tom kočárku jezdila závody. Ne do vrchu, ale opačně - dolů. I ten fotbal byl zajímavější. Hodilo se mně to později - při hře s mými třemi syny.;-)

2 0
možnosti
Foto

My kluci to máme trochu jinak. Když jsem trochu povyrodtl, taťka mi odmontoval z kočárku (co jsem v něm byl jako dítko) vršek a já drandil s kopečka dolů na podvozku. Byla to ohromná bžunda, protože se to nedalo prakticky nijak řídit a nemělo to ani žádné brzdy:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,35
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.