Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

R^Honzo, díky! Když už tu teď bohužel nemáme, jak sem já říkával "janinské" příběhy, tak s radostí kvituji, že se tu stále ještě objevují ty "honzovské":-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za cteni, Dane. Hezky vecer vam obema:)

1 0
možnosti
JH

nějak jsem nepochopil, kdo hladil bradavku, manžel nebo kocour ?

0 1
možnosti
MV

Nosicky marmelad - to je přímo název románu!!!!

1 0
možnosti
Foto

Jeste pridat autora a hned bychom meli pravepodobne tema a zabarveni. Napriklad Capek by z toho udelal neco uplne jineho nez Nesbo.

Hezky vecer, Marku.

0 0
možnosti
VV

Kdysi byvala moderni bila tricka s natistenymy cernyma rikama na onech mistech. Ted jsem videl ruzova a na onech mistech modre oci.

1 0
možnosti
Foto

Jestli to nebylo provedene jako kyc, tak to mohl byt zajimavy napad:)

0 0
možnosti
RK

Nelíbí se mi to, ale pouze proto, že chyba je ve mně. Podobné příhody mě provázely, možná ještě s horším podtónem, proto jsem z toho vybruslil do jiných sfér, hodlaje se léčit ne vyvoláváním vzpomínek. Je to pouze a jenom věc přístupu. Autorovi ale musím vyseknout poklonu za ztvárnění. Snad se i on nebude na mě zlobit... R^

1 0
možnosti
Foto

Nezlobím se, ani náhodou, naopak. Děkuju a přeji hezký den.

1 0
možnosti
JS

R^

Bolesti i radosti jsou spojené v jednom "hrnku" života...

Tak to chodí.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za nákuk, Jani, tak už to bývá. Hezký den.

0 0
možnosti
JP

Smutné, ale hezké, karma.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za čtení. Pěkné odpoledene přeju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,73
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.