Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Těžko na cvičišti, lehko na bojišti!

Hlavně, aby byli dlouhou dobu zdrávi a spolu!

1 0
možnosti
Foto

Však jsou spolu ještě stále.

Díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
JS

8-o8-ojauvajskovitej!

Hlavně že nic horšího, Jeníčku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No to, rozhodně, Jani, pak už by se o tom nedalo psát takhle s humorem:-)

Díky, hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, karma. Ale to by se nám prostě stát nemohlo. Byli jsme totiž 100% boys a zda někdo z nás byl 4% nevíme, i když statisticky by to vycházelo.

Moje příhoda z chmelu je méně erotická a více potravní. V počt vypitých piv nás vůbec nikdo neomezoval a tak jsme v hospodě byli furt.

Družili jsme se s ekonomickou školou z Resslovy ulice a ta zase byla 100% girls. A mně jednou v hospodě padla na rameno tvrdá ruka hospodského (bylo nám asi 17) a vyrušila mě z průzkumu vyvinutých partii mé dívky a už jsem byl z hospody

1 0
možnosti
Foto

Musel jsem z tabletu přeskočit k PC a pokračuji...a už jsem byl z hospody venku.

Zíral jsem jak vyvoraná myš, nevěděl jsem co sed děje. Vždyť jsem se choval decentně a dívku vůbec neodstrojit. Ani trochu.

Jenomže jiná dívka z té ekonomky to přepískla s pitím a odevzdala hospodskému do rohu hospody celou večeři obohacenou o nějaké to pití. A tak jsme všichni letěli jak čerti z krabičky.

Moc sexu v tom nebylo, ale, co se dá dělat. My v tom věku byli spíš na ten necking, občas i petting pod oděvem.

1 0
možnosti
MV

Příběhy... to já miluju.

3 0
možnosti
Foto

Jo, Marku, tenhle příběh musel hrozně bolet:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,80
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.