Diskuse

Kočky Žižkovandy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já balím kočky kde se dá:-)

2 0
možnosti

samé krásné čičinky - všem budeme držet tlapky a drápky , aby našly svoje nové doma :-) a díky, že šíříte nápomocné zprávy :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Evi, snad to bude tak úspěšné jako minule, když se umístilo přes 60 procent koček:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ten Tadeášek asi chudák zažil hodně špatného-má nějaké potrhané ouško-všem bych přála aby našly domov-až půjdu do důchodu-jestli se dožiju-tak si nějakého do podnájmu vezmu-ale teď ych se jim asi moc věnovat nemohla;-(

1 0
možnosti
Foto

Kočka vydrží dlouho sama, ale je fakt, že když mám do noci, delší směny nebo rovnou z práce někam jdu, taky mi je Julišáka líto.

1 0
možnosti
Foto

...to jsou kukadla...všechny se mi líbí!R^V

1 0
možnosti
Foto

Mne taky, Zuzi, diky:)

0 0
možnosti
Foto

Kočky a kocouři černí jako uhel jsou neviditelní ve tmě, je slyšet jen jejich spokojené vrnění, si myslím...R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak snad budou mit hodne duvodu k predeni za tyden:)

0 0
možnosti