Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jak reknete psovi, meli jsem vlcaka, ze musite na vojnu? Nikdy nezapomenu na ten moment pred sedesati lety, kdy po roce jsem prijel domu na dovolenku.

Otevrel jsem dvere do dvora a ona me hned privitala varovnym stekanim. Nepoznala me v uniforme. Prikrcil jsem se a potichu ji zavolal. Co nasledovalo nebylo psi steknuti, ale hlasity lidsky vykrik bezmezne radosti! V mziku byla v mem objeti! Co si musela chudak myslet celou tu dobu!?

1 0
možnosti
Foto

Ano, pes nepochopí, že člověk proti své vůli skutečně musí na dlouho pryč. Ale to setkání vše negativní smazalo a bohatě vynahradilo.

0 0
možnosti
Foto

Jene, nedávno jsem Ti poslal mail o neuvěřitelné zručnosti a poslušnosti kočky, myslel jsem, že to může být jen pes v kočičím hávu. Neuvěřitelné! R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, nic neobvyklého. Když mohou lidé (například Ty i já) mít v těle pár kocouřích genů, proč by některé kočky nemohly být šmrncnuté geny psími;-D

0 0
možnosti
Foto

Spravne, Marceli, diky:)

0 0
možnosti
JP

To jsou krasavci a krasaviceV Ať najdou šťastný domovR^

1 0
možnosti
Foto

Musime doufat, dekeju:)

0 0
možnosti
Foto

Dik, za tyden drzte palce:)

0 0
možnosti
JS

Ta první fotka nás málem porazila - vypadá skoro na chlup jako naše Ponky VR^

Držím pěsti pro štěstí :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Třeba jsou nějak vzdáleně příbuzní. Jani dík, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ať se na kočičáky usměje štěstí a najdou služebnictvo, co je bude na rukou nosit.:-)

1 0
možnosti
Foto

Půjdu to za týden "ohlídat," přijď se přidat:-)

1 0
možnosti
Foto

chválím, chválím a furt chválím:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně kočky, Jaromíre, o ty v tomto případně jde především. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ať to dopadne co nejlépeR^

1 0
možnosti
Foto

Pak podám zprávu, Libu. Díky:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.