Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Docela jsem se lekla, když jsem ráno ten sníh viděla, a to byl prakticky jen na trávě a zaparkovaných autech... Ať nasněží v listopadu nebo únoru, vždycky je to naprosto nečekané překvápko.:-P;-)

4 0
možnosti
Foto

A coz teprve v breznu takove to tezke jarni hnusno, co lame uplne vsechno;)

1 0
možnosti
PK

No v 21.století nejsme schopni něco vymyslet,,co třeba busy na vzduchových polštářích, inknu do Škodovky, jestli by to nespustili...;-D

1 0
možnosti
Foto

To neni spatny napad, ale teleportace by byla dokonala:)

1 0
možnosti
MK

JJ fčil pravil v TV že je dobře,že už nesněží.Toš to vykladejte v zimě vlekařum.

p.s.kdo to neumi,ať autem nejezdi...

3 0
možnosti
Foto

Tak to je bezva, Jitko:)

1 0
možnosti
KJ

Hezký den.

Jezdím jako servisní technik po fabrikách. Osobně mám jinou zkušenost a to se severočeskými. Vyrazil jsem v 7:00 hod. z Chomutova do Povrlů , do tamnější slévárny.To ještě silně sněžilo. Silnice byly ošetřeny pluhem a poté solí v jednom pruhu vícepruhové silnice. Silnice "obyčejné" celé. Dálnice z Teplic do Ústí nad Labem taktéž. Nic jiného mi nezbývá než zvednout palec.

5 0
možnosti
Foto

Jsem rad, ze to aspon nekde funguje, jak ma:)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, podle toho, co jsem poslouchal v autě na Zelené vlně Radiožurnálu, tak ten dnešek byl asi zoufalý všude včetně D1. Naštěstí pro mne silnice z Kutné Hory do Čáslavi byla ráno i teď bez ledu i bez sněhu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak aspon, ze nekde to bylo v pohode, Jirko:)

0 0
možnosti
MV

tohle ja jasny tema pro vecerni zpravy - byls rychlejsi

2 0
možnosti
Foto

Ale zpravy budou jiste objektivnejsi, Marku. Nastesti je neuvidim, neb jdu na bowling:)

0 0
možnosti
VV

Jsem tu v pohode, tady napadly v noci jen desitky mikrometru snehu bylo podnulovo. Ale rano pak zacalo prset a na dlazbe pred domem se zacalo vytvaret kluziste.

Nemusel jsem nikam, a tem, kteri museli nezavidim. Jen nostalgicky vzpominam na (tenkrat se tak jeste nejmenovaly) bilboardy prazskejch komunikaci s napisy jsme pripraveni.

A pri 5 cm u muzea vse stalo.

1 0
možnosti
Foto

Stačí jedna větší sněhová koule;-)

0 0
možnosti
LV

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Zdroj: https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=644056

Zkrátka Pan Chytrej.

1 0
možnosti
Foto

Potrefená husa?

1 0
možnosti
Foto

Snad by jste nechtěl, když tedy vznikne ledovka aby jedna parta silničářů ji škrabkama odstraňovala a v dalším sledu další parta vytirala silnici do sucha????

3 0
možnosti
Foto

Bohatě by mi stačila špetka soli nebo aspoň kyblík inertního posypu, i když ten tam dlouho nevydrží.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,76
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.