Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem na tom stejně, rozdíl máme jen věkový...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ten se nepočítá:-)

0 0
možnosti
DV

D23a44v81i86d 50V92l83k

13. 1. 2018 19:53

A máš u mě Karmu Honzo i když kočky jsem doma zakázal.

1 0
možnosti
Foto

"Kočky a já? Nikdy!" Tvrdila jedna moje známá. Teď má v panelákovém bytě čtyři:-)

Díky, Davide, hezký večer:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

Kdepak, spíš mám jen pár dobře utajených kocouřích genů:-);-D

0 0
možnosti
JS

Pořád mi chybí ty bačkory R^;-D

Přeju krásné dny Tobě i Soňce a kočičím miláčkům V:-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, bojím se, že v tomhle by mi nepomohly ani ty nejroztomilejší bačkory s bambulí:-)

Krásný kočkovečer vám všem:-)

1 0
možnosti
PV

K Vanocum jsem dostal knizku Upir z vezaku, kdyz jsem se asi na strane 40 docetl, ze upir, ktery nesaje krev z lidi ale jen ze zvirat, je upir-vegetatian, malem jsem poprskal smichy pred sebou sediciho spoluobcana v tramvaji.

A otazkou je, jestli by ti militantni vegani nemeli pozabijet vsechny kocky, kdyz ony poziraji mysi (maso), pak i ty mysi, protoze zerou brouky (taky "maso") no a tak podobne ;-).

1 0
možnosti
Foto

Nojo, ale to by museli vybít i své oblíbené krávy, protože i ty spasou s trávou spoustu ubohého živého hmyzu;-)

0 0
možnosti
Foto

R^jsem na tom podobně-miluju zvířátka a čas od času proto zkouším nejíst maso-ale nikdy to nevydržím déle než dva týdny-zatracení rodiče že mě odmalička učili jíst živočišné bílkoviny

2 0
možnosti
Foto

Libu, naopak je dobře, že Tě je naučili jíst. Člověk je potřebuje.

Hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdybych si dokázala nahradit ve své stravě maso, tak to udělám, čím jsem starší, tím spíše nad tím uvažuji a i to zkouším...:-), milý článek

2 0
možnosti
Foto

Člověk ho nepotřebuje moc, ale aspoň tak jednou za týden by si ho dopřát měl.

Díky, užij si večer:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.