Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám to stejně, Honzo! A ty vaše kočky jsou prostě nádherný! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi. U Tebe coby velké kočkařky a zároveň i kočky jsem podobný přístup předpokládal:-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně normálni člověk s normálními myšlenkami, který se za ně umí i chlapácky postavit. To je balzám mezi všemi těmi volebními nářky a jásoty zde :-)!

1 0
možnosti
Foto

Kočky politiku neřeší. Díky, Jano, zdravím Lindu:-)

1 0
možnosti
Foto

počkej počkej...Tebe něcoza trest sežere:-)

2 0
možnosti
Foto

I s tím se počítá:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo nezblaznil! Mohu rad potvrdit!

1 0
možnosti
Foto

Co není, může být, Marceli:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké. Jsem zvrhla?Starám se o telata, krávy, zrovna dneska jsem dvěma pomohla na svět.Kdyz některá musí na jatky, bolí mne to.Na to si nikdy nezvyknu. Ale hovězí maso mám ráda. Ovšem nesnesla bych maso z krávy kterou znám.Asi to nemá logiku, ale já to mám tak.

2 0
možnosti
Foto

Vidite, Dani, mate ke zviratum jeste mnohem bliz nez ja a pritom to vnimame stejne. Diky za cteni, hezky vecer:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo já tě taky "žeru" a mám tě ráda. Ale neboj, kanibal nejsem. No blázen možná jo, občas.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, když to nebudeš moct vydržet, tak Ti dám trošičku kousnout:-)

Díky moc, krásný večer:-)

2 0
možnosti
Foto

Ty si nedáš pokoj, že?;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Vis, ze jsem neco takoveho chtel napsat uz driv? Ted jsem jen vyuzil souvislost a zkusil pohled z trochu jineho uhlu.

Klari, diky, hezky vecer:)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS