Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Já tvrdím, že vše je od chuti. Moje ženuška je kouzelnice v dochucování a tak jím kromě masa i tofu a podobné věci. Nepřemýšlím, co papám, ale jak mi to chutná.

1 1
možnosti
Foto

Proste to neresis, to ma sve vyhody:)

0 0
možnosti
Foto

Všeho s rozumem, Honzo. R^

1 0
možnosti
Foto

Jak jinak, Ivko:-)

0 0
možnosti
LI

Takovej biftek s kaprlatama- Ty vyrábím je z nerozitých poupátek pampelišky(smetánky), jenže ne každý rok...

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ty zvíře člověčí, vidíš to velmi střízlivě i když si dáš pivkoR^R^:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, včera jsem bohužel žádné neměl:-( Budu to muset co nejdřív napravit:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám ráda veganskou kuchyni, ale stejně tak si ráda dám dobrý šťavnatý steak.

Nechť se každý ubírá směrem, který je mu blízký, ale pokud to chce hnát do extrému ať to nenutí ostatním.,

A množení dělením? V dnešní době nepochybuju ;-D:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, občas by se člověk potřeboval rozdělit, aby všechno stíhal:-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou – dělením, ba i pučením se někteří lidé rozmnožují od nepaměti.

Ta si půjčí toho, ten se rozdělí o tu...

;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobry, to jsem neznal:)

1 0
možnosti
Foto

(A děti se brzy budou dělat výhradně ve zkumavkách, tedy na Petriho miskách, protože to přirozeně už nepůjde.)

1 0
možnosti
Foto

No, snad se toho už nedožiju:-(

1 0
možnosti
Foto

Moc neprovokuj, nebo sem přijde nějakej expert na výživu a sežere tě.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já už jsem starej kocour, na mě by si moc nepochutnal;-D

1 0
možnosti
DT

Nejhorší je, když to cpou dětem. Pozérství na úkor malých a bezbranných...

2 1
možnosti
Foto

Ano, Danko, to je na veganství nejsmutnější:-(

0 0
možnosti
JM

A hlavně se vyfoťte s kočičkou a tvrďte o sobě, jaký jste milovník zvířat ...

1 0
možnosti
Foto

Tak už je to tady na světě zařízené. Tvorové se požírají navzájem a přitom se mohou mít rádi. Paradox, chápete?

0 1
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,70
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.