Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My kluci si často ani nezasloužíme, že jsme na tom v mnoha věcech lépe. V jedné ale určitě ne...R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně je to potřeba brát optimisticky:-)

0 0
možnosti
LI

R^, prst bolí-ažjsem se lekla, jestli mi jedno písmenko nevypadlo....

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, ať se brzy zahojí:-)

0 0
možnosti
PL

Krásně podané zajímavé informace ze života.R^

1 0
možnosti
Foto

To jako fakt. Kondomy to je mazec.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem tehdy zíral jako vrána:-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, ale co bylo v předkondomové době:-)

1 0
možnosti
Foto

Bůhví, jestli vůbec něco:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdyz mi bylo asi dvacet lezela jsem na plastice a to co jsem tam videla jsem veci, ktee jsem rozdychavala hezky dlouho , slecna zvana Chobotka mela prisadrovan ruku k hlave, na rok protoze potrebovali ziskat kuzi na nejaky jeji kozni defekt.Taky jsem tam pri navsteve chodby videla napsane na nastence frau weber, tenkrat me to bylo divne co tam na zenskem dela muz a ona to byla Nemka ktera si sla nechat udelat plastiku prsou, psal se rok 1990!l Plus nejake to nocni chrochtani slecny ktera mela plastiku nosu a trpela jak pes, kasovita strava nemoznost dychat nosem atd atd

1 0
možnosti
Foto

Některé věci si člověk pamatuje celý život. Díky za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

8-o8-oZvláštní představa...

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem vážně netušila, jaké byly předchůdkyně silikonů. Dříve to bylo určité stigma mít prsní implantát. Teď už o tom běžně mluví na veřejnosti i celebrity. To je dobře - rakovina je mrcha hnusná a nikdo by na ni neměl být sám.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To jsi řekla moc hezky:-)

1 0
možnosti
DP

R^Opět pěkné počtení, Jene. Ta "vycpávka" kondomy je tak originální, že se tady o tu příhodu musím s lidmi kolem podělit;-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli to tehdy vymysleli u nás, tak se opět potvrdilo rčení o zlatých českých rukách:-)

2 0
možnosti
JT

R^ zajímavá vycpávka. Mohl to být český patent:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, netusim, kde to tehdy vymysleli:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,32
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.