Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, poprvé v novém roce 2018 se nahlas směju na plný pecky! Ale zároveň musím souhlasit s Jaromírem. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jé, Zuzi, tak to jsem rád. Strážci jsou holt málo přísní:-)

Hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

To jo, ale sežere všechno sám. Vlastně sama:-)

1 0
možnosti
Foto

při vší úctě...podle mě selhala ochranka:-)

5 0
možnosti
Foto

Jsou asi moc benevolentní:-)

0 0
možnosti
PJ

P44e10t98r 71J47í48l18e54k

1. 1. 2018 18:17

Já mám charitativní objekty dva. Jeden na parapetu, druhý opodál v zahradě.

Zatím se nestalo, že by vetřelci obsadili oba najednou. Zvýšené náklady kompenzuji tím, že dobrovolné strážce živí paní sousedka.

4 0
možnosti
Foto

My to máme tak, že charitativní objekt je v druhém plánu vnímán jako "televize" pro naše kocoury. Ti jsou tak telecí, že je za strážce považovat fakt nelze.

4 0
možnosti
Foto

Kamarádka vyprávěla, že když chodí venčit svého psa, musí s sebou tahat pytel zrní pro ptáky, aby mohla doplňovat krmítka všude, kudy při venčení chodí. Podivovala jsem se nad její starostlivosti a obětavosti. Ukázalo se, že ta krmítka svědomitě vyjídá Kevin (její retrívr), který při své velikosti hravě dosáhne i dva metry nad zem.;-D

Honzo R^:-) - za pěkný vtípek.

4 0
možnosti
Foto

Teda Pavlí, to bych do psa neřekl. Ale na druhou stranu Sanťas mi tuhle ukradnul kousek pečiva a před mýma očima ho pozřel.

Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DVypadá, že si tam udělá hnízdo.

2 0
možnosti
Foto

No, to snad ne, na to má v okolí celkem dost vhodnějších keřů:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to se moc povedlo. A připomnělo mi to maminku - měla krmítko na balkoně a pečlivě ho plnila. A nesnášela, když "malé ptáčky" vyháněli kosi. To pak používala slova na blogu nepovolená (uměla to s takovou tou jadrností, kterou mají jen ostraváci) a "kokosáky" nemilosrdně vyháněla. Díky za tu připomínku.

A ještě omluva - smazala jsem Vám příspěvek pod svým blogem. Vůbec nevím, jak se mi to povedlo - to "se". Mrzí mne to a děkuji za něj tímto dvojnásob.

3 0
možnosti
Foto

Jani, vůbec se neomlouvejte, člověk se uklikne, ani neví jak. Díky za komentář, přeji hezký novoroční večer:-)

1 0
možnosti
AR

Že strážci nic nečiní je logické, jsou omámení vůní vycházející z bot pana domácího;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Baže, druhý strážce vypadá poněkud ospale:-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,70
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.