Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Je to všechno o lidech. Naštěstí ještě existují rozumní človíčkové, i když je občas složité je najít.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, záleží na každém jednotlivci.

0 0
možnosti
ZJ

.... Špatné je, že se nám ti ,,Rudolfové" - tzn. lidi, kteří jsou v podstatě naprosto neužiteční - za poslední čtyři roky NĚJAK ROZMNOŽILI;-).

3 0
možnosti
Foto

Jen jestli je za státní peníze nepěstují někde na nějaké přísně tajné farmě.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já tý "sdílený ekonomice" asi nějak nerozumím. Ještě tak, aby se zpoplatnilo, když sousedovi půjčím hrábě... nebo, nedejbože, co sdílení manželského lože?8-o

R^;-D

4 0
možnosti
Foto

Teda Pavlí, fakt? Ty se nezdáš:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, můžu tě ubezpečit, že když se najde "snaživý" pracovník soukromé firmy , který má úpornou potřebu pořád dokazovat, že si svůj plat zaslouží, je to horší , než snaživý úředník.R^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, dovedu si to představit:-)

0 0
možnosti
Foto

Stát soupeří o zdroje se soukromými vlastníky a nakonec vyhraje. Pak ale ten svět už nebude k žití.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, vymýšlej vesele dál a NE UBER!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ono se to obcas vymysli samo:-). Diky.

0 0
možnosti
Foto

R^ono jde hlavně vždy o prachy:-/

1 0
možnosti
LV

Vymyslel jste si to blbě. Vy vůbec netušíte, o co v případě Uber nebo AirB ́n ́B jde. Uber je klasická taxislužba. Řidiči Uberu se tím normálně živí, Uber normálně platí daně. Není to žádná sdílená ekonomika, je to normální byznys. Potíž je v tom, že Uber, resp. jeho řidiči, nemá licenci, nemusí skládat zkoušku z místopisu, nemusí mít každoročně cejchovaný taxamer, nemusí s auty na technickou 1 x ročně, nemusí mít označení "Taxi".Nemusí platit silniční daň a neplatí taxikářskou sazbu povinného ručení. Dokonce v případě Uberu nevíte, kdo Vás doopravdy veze, protože telefon s aplikací, která dohazuje klienty, si řidiči můžou půjčovat i s autem. Což znamená nemalou úsporu. A přesto je Uber často dražší než jiné taxíky.

Totéž takzvaně sdílené ubytování. I to je obyčejný byznys jako každý jiný. Jen pro něj neplatí regulace, jako pro klasické ubytování. A to jen proto, že kdosi prohlásil, že to je sdílená ekonomika, nikoliv byznys. Stejně jako u Uberu.

Jinak máte pravdu, stát neustále špekuluje, jak zdanit kdeco. Ostatně až příští rok nastoupí do EET řemeslníci, stane se skutečností i druhá část Vašeho textu, nebojte. A možná to nebude ani státní úředník, kdo ty dva napráší. Nejspíš to bude nějakej jinej štamgast. Pořádně zahořklej. A zákeřnej.

1 0
možnosti
Foto

Asi myslíte takovýcho štamgasta, co nikdy nepracoval a žije z podpory:-/

1 0
možnosti
Foto

Aby se někdo neinspiroval.:-/;-)

1 0
možnosti
JS

...abych si na sebe začala dávat majzla, Jeníčku když jsem oficiálně ve státní službě;-)

Je to vše o lidech :-)

Krásnou dobrou noc všem vám doma :-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, že jo, Jani, je tam i spousta fajn lidiček. Koukni do zrcadla a jednu uvidíš:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.