Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^ Mě dost děsí právě to ukrajovani svobody...pres zákaz kouření,po povinné predskolni vzdělávání atd...:-/

5 0
možnosti
Foto

Mě taky, Šári. Bůhví, co přijde na na řadu jako další:-(

2 0
možnosti
ZB

Já si říkala, podle čeho to vybírali. Teď už mi to dává smysl ;-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že nějaký chytrák neprosadí, aby bylo zavřeno v neděli. V současné době lidi nechodí z práce domů v půl čtvrté, ale až mnohem později, takže kdy jindy než o víkendu mají řešit velké nákupy?

Jinak je ten podivný systém otevřeno/zavřeno dost na hlavu. Když se blíží nějaký svátek, taky raději počítám s tím, že si musím nakoupit do zásoby. Jo a Karlův most prosím nebourat!!! R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Pavlí, dnes se žije úplně jinak a většina lidí jezdí dělat velké týdenní nákupy právě o víkendu.

1 0
možnosti
Foto

To rozdělení jsem původně moc nepochopila, díky za vysvětlení.;-D;-)

Na druhou stranu, před každým mimořádným volnem byl vždycky nával jak před koncem světa, a teď je to ještě horší, protože přece budou zavřené i obchoďáky... Podle mě dost lidí neví, které svátky je zavřeno úplně a které ne, tak počítají pokaždé s tou horší variantou.:-P

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem v tom měl až doteď zmatek, Klári. A zase budu mít, protože to zas rychle zapomenu;-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych zakázal v ty vyjmenované svátky pracovat úplně. Elektrárny, chemičky, nemocnice, policejní služebny, televizní stanice, vojenské posádky, benzínové pumpy a další prosté zavřít a basta! Dělám v nepřetržitém provozu víc jak čtyřicet let, tak vím o čem mluvím. Lidé v těchto odvětvích by taky uvítali, kdyby mohli být doma a věnovat se rodině. ;-D

2 0
možnosti
Foto

To by byl srumec...

Kdyz tenhle zakaz zacal, delal jsem si maly pruzkum mezi zamestnanci dotcenych kramu a drtiva vetsina z nich byla proti. Jednak prisli o priplatky za ten svatek a za druhe tvrdili, ze ve dnech pred a po byl sileny naval.

2 0
možnosti
JK

Taky tam vidím korelaci - když se na ten svátek hodně aktivistuje, tak je otevřeno. Proč se někam trajdat, když si po odmávání transparentem nemůžu nakoupit?

0 0
možnosti
Foto

No nevim, tem jde spis v prvni rade o to aktivistovani.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Jene. R^

1 0
možnosti
Foto

Pod tento text připojuji podpis.

2 0
možnosti
Foto

Rad jej prijimam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,48
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.