Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^s tradicí podobojí neboli utraquismem mají české sice bohatou země zkušenost, ale to je středověk, myslím že vyšším formou je holismus, nebo celostní pojetí lidské bytosti-tedy že celek není jen souhrn jednotlivých částí ale nepoznatelný až mystický činitel:-)

jinak ti naši utraquisté neboli kališníci mají možná něco společného s faktem, že jsem jedni z největších konzumentů alkoholu;-D

1 0
možnosti
Foto

Kalich coby předchůdce půllitru, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^To jsem se při nedělním poledni pobavila... zrovna vařím guláš a žádný Jirka v dohledu;-D

2 0
možnosti
Foto

Na dobrou chuť už je asi pozdě, Jitko. Tak dobré zažití:-)

1 0
možnosti
Foto

No.... tři kategorie je dost málo. Navrhuji min. jednu další: komplexňák.... určitě však nesouvisí s nějakým komplexem. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem psal minule - chtělo by vědecký výzkum:-)

1 0
možnosti
Foto

No ta ho teda vypekla!;-D;-D;-D Díky za pobavení. Jsem v práci, a už z toho nemůžu...

2 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, že musíš v neděli makat. Tak se drž:-)

1 0
možnosti
JS

R^ jo, každej zkrátka chce to svý ;-)

Pěkný nejen tento den přeju všem vám doma :-)

2 0
možnosti
Foto

A tak je to správné, Jani. krásný den:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,75
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.