Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Není to náhodou řešení Nerudovské otázky "kam s ním?" Obchodníkům tím trochu těch papírků ubyde, budou mít prázdnější popelnici a ještě budou mít (asi) největší pravděpodobnost výhry. Ikdyž i tady jde o plýtvání, ale daleko horší by bylo, kdyby se zavedla povinnost účtenku odebrat, zvýšil by se počet kontrolorů a za neodebrání by se udělovali pokuty. Obávám se, že to je ta druhá fáze, až se bude loterie hodnotit a nedopadne tak, jak se očekává:-P

3 0
možnosti
Foto

Honzo, to už skoro laškuješ s Orwellem;-)

2 0
možnosti

Ačkoliv jsem zastáncem EET (i přes všechny masařky), z účtenkové loterie mi je blivno. Je to školní příklad, jak se snadno rozhazují prachy někoho jiného

3 0
možnosti
Foto

Já sice nejsem příznivcem EET jako takové, ale v tomhle se shodneme.

0 0
možnosti
Foto

Kontrolni system (na to uz mame napriklad DPH) ano, ale loterie a vyhry ze strany statu???!!! Stat neni bingo ;-€

5 0
možnosti
Foto

Kamilo, tady to občas vypadá, že je:-(

0 0
možnosti
JS

R^Účtenky nejsou dobrý ani na podpal... ni na exkrement, bo by si uživatel odřel prdku. Ten materiál mi připomíná skládaný toaletní papír z dávného kdysi...

Nesbírám tudíž a lutrii nechám věřícím ve Fortunu...

3 0
možnosti
Foto

Jani, i když na druhou stranu k čemu jinému by byly dobré?;-)

Hezký den:-)

2 0
možnosti
PL

Já bych to nějak nehrotil. Myslím, že stát plýtvá na jiných věcech podstatně více.

1 3
možnosti
Foto

Myslite vážně, že to je plýtvání?

1 2
možnosti
Foto

Na otázku v nadpisu odpovídáte si již v perexu, Honzo. Úmysl této akce je, jak píšete, zvýšit výběr daní. DPH a daně z příjmu.

Nehledal jsem tu výši přesně, ale za předpokladu, že to je 100 mld Kč ročn, pak 100 milionů je 0,1%, tedy jedno promile té částky.

2 5
možnosti
Foto

Mám tam nějakou početní chybu, pane Vondráčku? Jsme lidé omylní...

0 0
možnosti
AT

Dovolím si vás poopravit, loterie, u kterých se nikdo neptá zúčastněných, jestli do toho šli dobrovolně, pořádají i banky. To jsou takové ty ceny, že když si vybereš v říjnu z bankomatu, můžeš vyhrát zájezd atd. Jde to z fondů na reklamu a reprezentaci. Ale jinak souhlas.

1 0
možnosti
Foto

Aha, to jsem si nevšiml, asi mám kartu u jiné banky,

0 0
možnosti

Já bych se styděla účastnit se té Burešoviny.

12 2
možnosti
Foto

A proč? Já se nezúčastním proto, že jsem líný a ne kvůli nějakému burši.

0 6
možnosti
LC

Je fakt, že 77 miliony byste ukojil několik našich (ne)ziskovek. Mně ovšem přijde jako smysluplnější, když se o 65 milionů šábne pár stovek šťastlivců.

1 4
možnosti

No to určitě. Zase jen malá domů ze státní kasy pro spřátelené firmy bývalého ministra financí.

3 2
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 30,14
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.