Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J69a15r98a 71R33a76n27k

11. 9. 2017 3:12

Jste vynikajici bloger, JeneR^, ale krome toho delate uzasnou dobrocinnou praci pro ty, kteri se nemohou branit, diky VamR^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jaro, kočky jsou můj život:-)

0 0
možnosti
Foto

R^a pohlednou očuchávanou kolegyni jsem samozřejmě hned poznal :-)

5 0
možnosti
Foto

Bodejt by ne:).

1 0
možnosti
JS

Děkuji za Tvou Duši, Jeníčku R^V

2 0
možnosti

Těm kočičkám a pejskům, co našli nový domov přeji, ať se mají dobře.

A těm, co ještě čekají, hodně štěstí příští týden!

A tobě, Honzo, dík, že pomáháš!:-)

5 0
možnosti
Foto

Marie, díky, budeme držet palce:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vědět, že bude tahle ukázka, něco bych si do kapsy dala.;-D Zato po tobě ten hafan nějak šel.8-o;-) Jo, člověk by si je vzal všechny...

3 0
možnosti
Foto

Možná dostal chuť na cigárko:-)

A dík za společnost:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám šest takových koček a jednoho hafana. Na tyhle výstavu chodit nemůžu :-(, jelikož by se můj domov rychle změnil na útulek :-)R^R^R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

To chápu, Vlasti. Dneska jsem měl v náručí Ledíka, jen ho potřebovali podržet a já byl zrovna při ruce. Bylo těžké ho vracet:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.