Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná je to náhoda, ale u nás jsou nejnas..nější prodavačky také v Bille. Strašně nerad tam chodím.

1 0
možnosti
Foto

Možná berou míň než jinde, ale nevím, nezkoumal jsem to. Nebo je to fakt náhoda.

0 0
možnosti

Je pravda, že za ty peníze, co ten obslužný personál v těch obch.řetězcich bere, je těžké se usmívat. Ale já myslím, že všechno se dá dělat buď dobře, a nebo blbě. Za stejné peníze. Mám to štěstí, že nakupuje manžel, a tak si pak doma vyslechnu, jak je to jedno, jestli v Praze, nebo teď v Kralupech. No, nadává:-D Je to v jednotlivcich. A taky v systému - např. zásobování prodejny s příchodem nakupujících, tedy s otevřením prodejny, je fakt nešvar.

1 0
možnosti
Foto

Pravdu díš, Marie, řetězcům jako takovým o zákazníky nejde, ale někteří prodavači/prodavačky to umí člověku zpříjemnit:-)

1 0
možnosti

miluju vesnicky a malomestsky kvelby, tam je totiz cas i dat rec s personalem

1 0
možnosti
Foto

A lehce zažertovat.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, já jako odborný prodavač v norimberském METRU (Makro), byl tak oblíbený, že plno zákazníků chodilo do obchodu jen v době, kdy jsem tam úřadoval já. Některé dřívější mé články o tom pojednávají. Zákazníkům jsem říkal ŠÉFOVÁ, ŠÉFE a oni tak oslovovali i mě. V tom stresu jsem dělal "šou," abych z toho nezešílel.R^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, u Tebe bych chtěl nakupovat:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ty jezdis nakupovat do Čel ej?;-D tak jsme říkali Čelakovicim...A nezkusil jsi Brandys? Tam uz mají i kaufland:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, Brandýs máme trochu z ruky a v "Čmelákovicích" je na obchodů výběr celkem dost. Nejblíž (kousek od nás) máme celkem nově Lidl, ale tam jezdím jen málo, nějak mi moc nesedí. (S těmi kříži to nijak nesouvis;-))

1 0
možnosti
Foto

R^Takhle se nakupuje v Praze.;-D Ve větších obchodech ti mnohdy paní v oblečku řekne, že zná jen své oddělení a neví, kde je to jiné...:-P Ale i to jde říct jinak.:-)

1 0
možnosti
Foto

V těch hyper se není co divit, ty jsou tak obrovské, že se tam nikdo nemůže vyznat, i kdyby tam dělal x let:-)

1 0
možnosti

Tak já do malých krámků nechodím protože v naší části Prahy (17) prakticky žádné nejsou. i Vietnamci zde mají s trochou nadsázky velký "mall". Personál v obchodech znám a tak si vybírám ty lepší. U pokladních mám úspěch s obratem - když namarkuje zboží, zeptám se - platí se to hned? Hlásili ode dneška nějakou změnu ... v restauraci se také platí až po konzumaci. I když jako starý pán nehledím na migraci příliš pozitivně tak Ukrajinka v Bille je vynikající a to i lidsky. Nebo v Albertu byla nově na pokladně mladá Romka a nikdo k ní nešel. Byl to trapas a tak jsem šel já, byla nesmírně vděčná a obětavá a doufám že jí to vydrží.

2 0
možnosti
Foto

S těmi Ukrajinkami máte pravdu. Znám jednu u nás ve vsi, stará se o sokolovnu a je to miliónová ženská. Mám pocit, že lidem z téhle země jde o to tu normálně pracovat a buď se tu v klidu usadit nebo se s výdělkem vrátit v pohodě domů.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Taky radsi nakupuju v mensich obchodech, i kdyz nekde je to doslova nebezpecne, prodavacka se rozpovida a hodina a pul je tytam ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je druhý extrém, Kamilo, pak je třeba umět včas diplomaticky odejít. Díky, hezký večer:-)

0 0
možnosti

Já se sice, coby dávný cizák, v rozdílu mezi Prahou a venkovem nevyznám, ale při svých teď už skoro každoročních návštěvách ČR konstatuji, že tak zvaný "service" postoj personálu k zákazníkům se sice pomalu, ale stále lepší, dokonce i dámy a slečny na poštách jsou už daleko příjemnější než to bylo na začátku 90-tých let.

1 0
možnosti
Foto

A přitom je to všechno o lidech, o jednotlivcích, Dane. Stačí málo k tomu, aby jeden druhému drobně zpříjemnil den:-)

2 0
možnosti

R^ nakupuj tam, kde je Ti fajn :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,66
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.