Diskuse

Nepodceňujme blondýnky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dbrzo přibude nová značka-konec kruhového objezdu-aby blondýnky nejezdily pořád dokolečkaR^;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^a chystá se ještě jedna nová značka-konec kruhového objezdu-jinak by blondýnky jezdily porád dokolečkaR^;-D

1 0
možnosti

Mám pocit, že se "paní Marie Rotvajlerová" postarala o zrušení blogů paní Beaty. Nemohu je najít.

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to tak, Věro, měl jsem ji v oblíbených a adresa jejího blogu byla:

http://krusic.blog.idnes.cz/

Ale teď je ta stránka prázdná a je to velké škoda. Nevím, co za tím vězí.:-(

1 0
možnosti
Foto

Opožděně palec horeR^ to víš, když se někdo toulá, pak nestíhá;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, Tvé toulání bylo moc hezké:-)

0 0
možnosti

Chtělo by to pokračování. Třeba co napadá za volantem chlapy? A už je jedno, jaké barvy vlasů či zda vůbec s vlasy. Ono i zde nejvíc rozhoduje co je v hlavě a ne co je na ní. Zdravím pane Pražáku a jsem zvědavá, jestli si počtu i dál. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, o těch chlapech je to výborný nápad, budu se na to muset podívat.

Hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Zrzky jsou doména Karla Boháčka, Pavle, na ně je odborník on:-)

0 0
možnosti

:-)R^, Honzo- a teď něco ze života: vzpomínáš si na můj včerejší blog- ohledně bojových plemen s nadsázkovým názvem "Marie Rotvajlerová" ? Tak dnes mi napsala paní od nás ze sídliště, která patří mezi ty družky "Marie Rotvajlerové" a sdělila mi, že čte moje blogy a větší sprostotu prý ještě nečetla, že se jí mám na dálku vyhýbat a že se domnívala, že jsem slušný člověk:-). Myslím, že mám u nás utrumRv;-). Svět je malej, co?!:-)

1 0
možnosti

P.S. Napsala mi dnes ohledně toho asi tři dlouhé smsky........( známe se z naší ulice);-)

1 0
možnosti
Foto

Aspon se Ti bude dobre spat, Ivi:).

0 0
možnosti
Foto

Mé blondýnce by se to určitě líbilo, ale je v práci R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak ji to vyrid, az prijde:)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, velmi zajímavé, snad se to některé nedotkne ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to bych hrozne nerad, ale kdyz je to od blondyny, tak snad ne:)

0 0
možnosti