Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem vlastně od přírody taky původně blondýna. Prosila bych vysvětlit obrázek číslo 3 - takový to žlutobílý několikrát přeškrtnutý.;-)

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Zeptam se Marusky, Pavli;)

1 0
možnosti
JS

R^šikulka jsi, Jeníku ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTo je tak kreativní, že... Radši nic!

1 0
možnosti
Foto

Jako, ze bys zkusila jit do blond? A proc ne:)

1 0
možnosti
Foto

hlásím, jsem pravá blondýna a mně se to líbí! R^jo a že zdravím Marušku (a taky Soňu a zvířátka)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi, rád vyřídím všem:-)

0 0
možnosti

Honzo, ty značky, to je pro blondýny takový "cestovní diář", že? Dost dobré!:-)))

Dík za pobavení!

1 0
možnosti
Foto

Skoro taková navigace, Marie. Díky:-)

1 0
možnosti
RC

;-D;-D;-D;-D;-D

Ještě, že mám černovlásku .

1 0
možnosti
MV

a co znacka "skakajici jelen"?

1 0
možnosti
Foto

Ta by mohla být na závěr, čím Petrovi oplatí Radku;-)

0 0
možnosti
VF

Platí to i pro platinové blondýny? Ta značka s číslem sedmdesát se mně líbí, mám 74

1 0
možnosti
Foto

Platí pouze pro blondýnky, kterým se to líbí:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.