Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S ohledem na to, že některá čísla jí byla ukradená, popasuje se jistě i s touto závěrečnou dvojicí. R^

1 0
možnosti

Je to tak, čísla umí někdy potěšit, jindy pozlobit.

1 0
možnosti
Foto

To každopádně, Pavle, třeba výsledky ve sportu. Nebo čísla ve sportce;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané. Já a čísla trochu horor, často veterinář ze zootechnikem marně hledají krávu, kterou zapíšu, že se mi zdá nemocná. A když si čísilka přehodím u mého věku vyjde mi moc hezké číslo aj se na puberťáka někdy cítím.

1 0
možnosti
Foto

Ale Dani, dle fotky soudim, ze jste urcite mladice i bez toho prehozeni:)

1 0
možnosti
Foto

Také máme jednu Lenku v rodině která ztratila tátu. Vlastní rodina ji pomáhá se s tím naučit žít. Honzo, je smutné když ztrácíme své blízkéV

2 0
možnosti
Foto

To rozhodne, Horste, na podpore okolo pak hodne zalezi.

0 0
možnosti
Foto

Já už žiju jen v zajetí PINů a číselných hesel, která se mi pletou dohromady.;-)

Dvacet procent není moc, ale naděje umírá poslední!VR^

1 0
možnosti
Foto

Takova uz je holt doba, Pavli. Diky, hezkou nedeli:)

0 0
možnosti
Foto

mě už čísla nějak nezajímají ani to na konci výplatní pásky :-)

2 1
možnosti
Foto

Jsi stastny clovek, Jaromire:)

0 0
možnosti
Foto

Inu, optimisitcky řečeno, posledním číslem v našem životě je vždycky datum úmrtí.

Tak co o tom filozofovat. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nejak to je:)

0 0
možnosti

No nic, já jsem asi nula, tak si to asi hodim (ve smyslu Čoko Voko, nikoli reálně. Lze nálézt na youtube).

Když abstrahujete od koček, tak jsou ty Vaše blogy docela čitelné. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ono je to jak pro koho, kocky se pro zmenu libi jinym lidem. Diky:).

2 0
možnosti

I já se k držení palců připojuji:-)

3 0
možnosti
Foto

R^A ještě si může nechat udělat numerologický rozbor na sto způsobů.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to by vzhledem ke svému přístupu k číslům udělala asi těžko;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.