Diskuse

Conwy - hrad určený ženám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^dík za připomenutí dávného výletu je to pár let co jsem tam byla takže, ti opeřenci možná byli potomky těch, které jsem tehdy fotila i já-jinak pamatuju dlouhé hradby po nichž byla krásná procházka kolem celého přilehlého městečka-skoro jak v Dubrovníku- a někde dole u pláže byl malinkatý domeček údajně nejmenší z celé Británii-až najdu fotky tak to sem taky někdy dám, ikdyž nebudu asi tak kvalitní a pěkné jako vašeR^

2 0
možnosti
Foto

Ten minibaráček jsme viděli též, je prý opravdu nejmenší v Británii a rozkošný. Ale bydlet bych v něm nechtěl:-)

Fotky sem dejte, takových není nikdy dost, určitě budou pěkné.

Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak mistrovsky obsažný a diplomatickým jazykem zpracovaný text o vysvětlení toho, co se dá shrnout jednou krátkou větou- že tě po.ral racek ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, Ivko, přesně to udělal. Ale takhle si to čtenáři líp vychutnali:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Já jsem na to skočila, jako že někdy dříve to tak bylo, krásné fotky i povídání Honzo R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, po návratu na palubu boduji R^R^

1 0
možnosti
Foto

Vítám Tě, Horste a děkuji:-)

0 0
možnosti

Zajímavé povídání o krásném výletě.R^

1 0
možnosti
Foto

Takové odlehčené povídání, díky:-)

0 0
možnosti

Díky, že ste mně "vzali" ssebou na zajímavý výlet! Prima fotky. Hrady v Británii mají takové svoje specifické kouzlo. Do Walesu sem se bohuážel nikdy nedostal, tak alespoň z dálky mohu ocenit fotografie.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Dane, díky. Ty hrady stojí za výlet, tak až nebudeš vědět kam, máš inspiraci:-)

0 0
možnosti

Honzo, moc krásný blog! Že jsou ti opeřenci tak zákeřní všude?:-))))

Ovšem tady to mohla být uvítací ceremonie, ne?

Je to tam moc hezké. Mám ráda ty jejich kamenné stavby.

Díky moc!

2 0
možnosti
Foto

Uvítací ceremonie, Marie, to se Ti povedlo;-D

Hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

skoro si mě zaskočil, ještěže si to na závěr uvedl na pravou míru.:-)

2 0
možnosti
Foto

Měl jsem maličko rozvernou náladu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D. Já málem přišla o brýle a o zmrzlinu, když mi opeřený strážce vlepil křídlem pořádný políček a jal se zmocnit mé pochoutky. Ale uhájila jsem.;-)

3 0
možnosti