Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík, Ivko, jsem rád, že se Ti to líbilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Hionzo, krásné místo a já díky za jeho přiblíženíR^

1 0
možnosti
Foto

A já děkuju za nakouknutí, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že líbilo, Jitko:-)

0 0
možnosti

Okouzlená jsem všemi obrázky pane Pražáku, ale nejvíc asi impozantními varhanami. To musí být zážitek, slyšet hudbu v takových prostorech. Díky za zprostředkování dojmů - a zdravím. R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, bylo to moc krásné:-)

0 0
možnosti

D44a26v23i28d 14V27l62k

23. 7. 2017 21:16

Za ty letce dvojitá karma a ta gorila v katedrále;-D Díky Honzo.

2 0
možnosti
Foto

Ti letci mě vzali za srdce, Davide:-)

1 0
možnosti
Foto

Inu, gotika jak má být. R^Ten nápad udělat v katedrále kavárnu je milý.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Příjemně mě to překvapilo, Pavlí:-)

2 0
možnosti

Dýchla na mě historie... Díky!

2 0
možnosti
Foto

Honzo, to je tak zajímavý a krásný blogR^:-) opravdu nedělní potěšení:)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Radko, krásné nedělní odpoledne přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Uvnitř aspoň není horko, že?;-)

2 0
možnosti
Foto

Uvnitr bylo dustojno a sveze:)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,32
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.