Diskuse

Červi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZR

Žížala - to je ještě v pohodě. Mně kočka přinesla slepýše a ještě se divila, že nemám radost:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle dělala naše někdejší Madla, nosila nám je ze zahrady k nelibosti mého tatínka, který je nesnášel:-)

0 0
možnosti
Foto

Červi ... pochoutka budoucnosti ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nějak si to nedovedu představit, i když z hub, malin, švestek a podobného jsem jich už v životě asi snědl celkem dost. Ale to bylo všechno omylem:-)

0 0
možnosti
Foto

Pobalilo mě to děkuji HonzoR^

1 0
možnosti
Foto

Ta jsem rád, Dani, díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, žížaly, to ejště de :-))))))

1 0
možnosti
Foto

Též si myslím, Pavle:-)

1 0
možnosti
ŠM

týrat žížaly svejm nedovoluju...a pak..stačí ,že si pucujou prdelku, ještě tohle brát do tlamky....to už bych se olíznout nenechala....;-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, to je příroda, člověk nikdy neví, co všechno pozřou venku, i když jde o uzavřený výběh. Třeba hmyz a tak:-)

0 0
možnosti
JT

R^ aspoň se Ti, Honzo, červi nerozlezou a nemusíš spoléhat na bič boží (vidíš k čemu vede - inspiruje přečtení Tvého článku);-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, Honzo, souvislosti jsou širší, než by se na první pohled zdálo:-)

1 0
možnosti
Foto

Vzpomínky spojené s žížalkami a dětstvím má asi každý, nyní na obrázku mi nevadí, zvlášť s krásnými čtyřnohými chlupáči;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, však Tě ty kočky pozdravují:-)

1 0
možnosti
LI

Tak žížaly jsme jako malé příšerky s kamarádkou Alenou porcovaly a obalovaly na řízek v písku. Pro jednoho kamaráda a nutily ho naše patlaniny "jako" jíst.

A protože už kočka nejsem a Alena zemřela, zbývá jen vyvolaná vzpomínka...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmino, žena nepřestává být kočkou a kočky jsou krásné po celý život, to mi věřte:-)

1 0
možnosti
JS

R^pěkné

V sedmi letech jsem políbila žížalu, bo to byla Jeníčku podmínka přijetí do party mezi kluky, se kterými jsem lezla po stromech ;-D

1 0
možnosti
Foto

Na žížalách není nic špatného, Jani, netřeba se jich bát. Díky, krásný večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.