Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to je vskutku názor hodný zkušeného milovníka a obdivovatele žen! A takové mám já ráda;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě moc těší, Zuzi:-)

0 0
možnosti
Foto

Počítám, že by se to nelíbilo ani samotným muslimům. Koho by očumovali? ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Výstižně řečeno.

0 0
možnosti
Foto

Jane, souhlas na 101%!!

1 0
možnosti
PL

Já myslím, že i v tomto případě platí, že všeho s mírou nebo s Mírou?

1 0
možnosti
Foto

Pavle, mám za to, že obojí:-)

0 0
možnosti
TT

S pravdou nejdál dojdeš. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Obcas se to sice mozna nezda, ale je to tak.

0 0
možnosti
Foto

R^obklopen kočkami od rána do večera;-D

ráda se oblékám podle nálady a hlavně různorodě, sama sobě dokážu zlepšít náladu když se podívám do zrcadla a vidím, že mi to sluší-a když mi to dá na ulici najevo i někdo jiný, tak je dobrá nálada dvojnásobná:-)

jen nesnáším takové ty módní policistky co kritizují ostatní a pokud nejsou podle toho co je IN tak dotyčnou úplně znemožní-ať si každý chodí v čem se nejlépe cítí

1 0
možnosti
Foto

Libuse, verim, ze kazda soudna zena sama nejlip pozna, co ji slusi a pozvedne sebevedomi. Je dobre, ze nedate na diktat (takzvane) mody a jdete si svou vlastni cestou:).

0 0
možnosti
Foto

Mě by se ten "rubáš" taky nelíbil. Dá se s tím vůbec dobíhat tramvaj? O chůzi po schodech ani nemluvě, co chvíli by mi to někdo přišlápl. A vůbec, já mám taky radši barevnost a kreativitu. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, v takovem rubasi si Te nejak vubec neumim predstavit:)

0 0
možnosti
JT

R^ mám to podobně, možná jsem v něčem mimoň, ale v tomhle jsem chlap. Jinak si dovedu představit i ženské, které bych raději viděl v burkinách než v bikinách. A na nuda burkini určitě nepotkáš:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasne, Honzo, jsou i takove. Ale je to otazka vkusu a i kdyz se nam to mozna nezda, i ony se nekomu libi:)

2 0
možnosti
Foto

Můj pohled z druhé strany - myslím, že i my ženy se ráda oblékáme do hezkých šatů, libivě pro své okolí, pro vlastní pocit, a nejen pro jednoho toho svého partnera,ale tak vůbec se rády cítíme jako princezny, královny, Ženy... A módní průmysl by zaplakal... Atd...

2 0
možnosti
Foto

Tak to je rozhodne pravda, Olco. A my muzi z toho pak mame poteseni pro oci:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,11
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.