Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ty jsou krásní, píšete jim památníček?;-D

0 0
možnosti
Foto

To jsou taky nápady, rachotit tam, když spát chtějí ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To já, nelida a BRZOVSTÁVAČ, nechtěl promarnit v mladších letech na chalupě ani hodinu. S pískajícím trakařem jsem začínal řádit už v šest ráno. Vadilo to jen i ve všední den, jednomu POZDĚVSTÁVAČI. Ostatní se snažili mě předeběhnout a konkurovatR^;-D mi.

1 0
možnosti
Foto

Tak to fakt nevím, co by Ti na to řekly naše kočky Horste. Rozhodně bych nechtěl být u toho a slyšet je;-D

1 0
možnosti
MV

uz prvni veta v blogu je bolava jak vodreny koleno, Honzo....sekacku v nedeli! Karamba

2 0
možnosti
Foto

Však mi to taky kočky rychle zatrhly, Marku.

0 0
možnosti
Foto

tak to příště zkus kosou, ta neni tak hlučná a ještě usušíš seno:-)

2 0
možnosti
Foto

A "přírodní" sekačku, tj. ovce nebo kozy, už jsi zkoušel? ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, nezkoušel. Na naší zahrádce velikosti kapesníku by se neuživila:-)

0 0
možnosti
EB

sobotní a nedělní dopoledne je prostě posvátný čas kočičího odpočinku ;-) po zbytek dne se řádí :-) zdravíme Rózku s Santíka, jsou nádherní! R^V

1 0
možnosti
Foto

Dík Evi. Teď asi spí a rozbalí to, až dorazíme domů:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Aha já byla v minulém, životě kočka.Doma se chodí po špičkách, kdýž máma spí. Jsem klidná, ovšem musím být vyspaná, vzbudit mně by jim nestálo za to. Možná mám trochu omluvu, že na raní vstávám před třetí. Blbé je když mám mezi směnama polední volno, a usnu nikdo si nedovolí mně vzbudit co na tom ,že už jsem měla být třeba hodinu v práci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme se možná potkali, Dani, já musel být kocourem:-)

0 0
možnosti
Foto

Santík s Rózkou jsou prostě nádherní-nebudit!! ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Už nebudu. Slibuju. A kdyby náhodou jo, tak mi to s chutí oplatí:-);-D

0 0
možnosti
Foto

:-)Ty máš nápady, budit kočky v neděli;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, bylo to ode mě nehorázné;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.