Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvonek na kole není povinný, což je docela škoda. No, ti slušní aspoň zařvou.:-)

2 0
možnosti
JS

:-)R^ lidi lidem lidmi a ne vlky ;-)

Jeníčku pozdravuj Soňku a pohlaď kožíšky Santíkovi a Rózičce :-)

1 0
možnosti
Foto

Pravdu dis, Jani. Diky za pozdrav, uzij si krasny vecer s cicou i Milanem:)

1 0
možnosti
RE

Na kole jsem zvonek neměl snad nikdy. Troubil jsem brzdama:) Zato na jednom z Wartburgů jsem měl kdysi pořádnej zvonec. Z tramvaje. To byl mazec, když jsem "zatroubil" třeba na Lipně a všichni se začali točit jak na bále a vytřeštěně zírali, odkud to přijede....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tramvaj na Lipne, to by byl for:). Fakt je, ze brzdy dokazou pekne zakvicet, ale spolehat se na to neda. Kdyz tak radsi zarvat BACHA, JEDU:)

0 0
možnosti
Foto

Mně se často stává, že vyjdu z domu a těsně vedle mne profrčí velkou rychlostí- z kopce- kolo. Občas je to o vteřinu...:-( Taky na skejtu, taky nic moc. Ale jednou jsem zažila i veselou příhodu, kdy šlapač kola řval preventivně jako tur: CINK, CINK!:-)

2 0
možnosti
Foto

Hezke, Ivi, to by meli delat vsichni zvonkuprosti:)

1 0
možnosti
Foto

Já psa na vodítku, on na jedné, já na druhé straně lesní cesty, já cyklistu zahlédl na poslední chvíli, mrštil jsem vodítkem směrem pes, aby se do toho nezvonící kolař nezamotalR^;-D Stalo se mi NEJEDNOU, už mám zkušenosti;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Horste, tohle uz skoro vypada na cyklo-sebevrazedne sklony;)

0 0
možnosti
Foto

Očekávat od cyklistů ohleduplnost a respekt je naprostá mýlka.

1 0
možnosti
Foto

Jak od kterých, Jiří.

0 0
možnosti
PL

Také pamatuji zvonky coby skoro povinná výbava na kole, ale myslím, že to je o chování lidí. Když někdo nechce, nepomůže ani zvonek.

3 0
možnosti
Foto

To je bohužel pravda.

0 0
možnosti
Foto

Honzo jako účastník provozu jsem všechno...chodec, cyklista, motocyklista...vlastně nejsem autař, to ani nemám...nic méně na kole mám zvonek, že prý si někteří můžou i cvrnknout.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak, Jaromíre, o Tvých ohledech na ostatní nepochybuji:-)

0 0
možnosti
PV

Minuly tyden se hnal po chodniku nejaky vystajlovany cyklista, zvonek nemel, za to vydaval zvuky jako autisticke dite nasich sousedu, kdyz ma zachvat. Musel jsem se tomu smat, ikdyz to z jeho strany moc bezpecny nebylo, diky hustote chodcu na chodniku.

1 0
možnosti
Foto

Možná blázen (skutečně, nikoli přeneseně).

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.