Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdá se, že se paní Zrzíkovi líbí.:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Určitě, Klári. A o to šlo:-)

1 0
možnosti
JH

to musím přeposlat do zvláštní školy, to je pro jejich hlavičky jako stvořené a budou paní učitelce mňoukat nadšením...

0 0
možnosti
Foto

Abych si mohla přečíst tohle vyprávění, musela jsem odložit našeho Mourečka na křeslo...taky si jako kotě prožil svoje, než jsme ho přinesli domů...

1 0
možnosti
Foto

Věřím, Zuzi. Pohlaď ho za mě:-)

0 0
možnosti
Foto

Jane, už mně to napadlo mnohokrát, dnes o to naléhavěji! Se svým velkým srdcem a krásnou lyrikou , byste měl začít tvořit pohádky o kočkách. Vy těm jejich duším tak náramně rozumíte, že jste v minulém životě určitě byl kocour! Nádherné!

4 0
možnosti
Foto

Jani, též si to myslím. Tedy oboje, s těmi pohádkami, ale asi až bude víc času v důchodu. A že jsem musel být dřív kocourem, o tom jsem téměř přesvědčený:-)

Děkuju, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

To je krasnej pribeh s dobrym koncem. V

2 0
možnosti
Foto

Jak píše Santík v závěru, kéž by jich bylo co nejvíc.V

1 0
možnosti

To už vypadá jako začátek knížky Kočičích pohádek s dobrým koncem:-)

3 0
možnosti
Foto

Jene, je to tak, laškuji s myšlenkou, že tyhle svoje kočkoviny někdy vydám. Ale asi to bude muset počkat na důchod. Díky, hezký večer:-)

0 0
možnosti
MJ

Honzo... moc mě těší, že ke štěstí přišel. Je nádherný, sympatický. Sama to mám tak, že bych si nikdy nejela pro zvířátko s papíry... ale vždycky "přitáhnu" někoho, kdo moc šancí nemá. Tak se to asi na světě vyvažuje. Díky za všechno a zdravím kocourka i paničku.V

1 0
možnosti
Foto

Magdi, my to máme tak na střídačku, napřed několik útulkových, teď dvě "maiňačky." Vám díky za to, že jste:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.