Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není to tak dávno, kdy jsem skutečně navštívil obývací pokoj, kde byla pípa, pár

lavic a rohový stůl. Kuriozitou byla v koutě ustlaná postel, do které pán majitel ulehal

dokonce i v době, kdy v místnosti ještě byli jeho známí. Popíjelo se tam, kouřilo

a nikdo nic neřešil. :-) Pohoda!

2 0
možnosti
Foto

Tak nějak podobně jsem to myslel, i když ta postel mě nenapadla. Ale nakonec proč ne:-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji všem klubům dobrý start a hosty.R^:-)

13 0
možnosti
Foto

R^ Ale ano. Nakonec třeba i taková ,,garáž párty, či posezení pod kaštanem, nebo pod ořechem není ani nic tak moc nového. Atˇ třena i mně, či souseda, čitaké u toho, kdo zase pozve mě. Navíc, i sebezásobovací recioorcita také dávno fungoval v podobáchmnohžých;-) P.S.: Velká omluva za překlepy, paní mě ,,nahání" ke stolu. Dík za pochopení.

3 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť, Jiří. Ať už se Vaší paní nebo s Vašimi přáteli:-)

1 0
možnosti
Foto

:-/:-/:-/Jane, hranice svobody v našem státě se stále víc přibližuji k stínu, který vrhá naše tělo za dne, kdy svítí Slunce. Obávám se, že i to Slunce se stane cílem omezení a zákonů a předpisů. To abychom nemohli posoudit zmíněnou hranici našich svobod. Držme se!;-(;-(;-(

3 0
možnosti
Foto

Zákazy a příkazy - pro ty je u nás úrodná půda, přímo černozem. Chtělo by to nějaký účinný herbicid, Marceli.:-)

3 0
možnosti
RJ

R83a96d40e19k 60J46a43r18o45š

30. 5. 2017 12:43

Už se sám těším na ty spiklenecké kluby přátel, aneb ať žije kuřácký underground R^

9 0
možnosti
Foto

Já taky, Radku:-)

0 0
možnosti
JS

R^R^R^ a o tom to je... jsme národ, který si stejně vždycky dělá všechno po svém i v tom nejtužším režimu:-)

Hezký den Ti vinšuju a všem vám doma takéR^:-)

8 0
možnosti
Foto

Možná to bude znít trochu cynicky, ale ono nám ani nic jiného nezbývá. Díky, Jani, krásný kočkoden:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,59
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.