Diskuse

Úředník

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I34v74a 77M12a76r41k59o55v43á

29. 5. 2017 14:26

Ten vzácný človíček, kterého jste ve vlaku potkal, jezdí požidovských hřbitovech, fotí náhrobky, luští nápisy na macevách a překládá je.Domů to má daleko, tak pracuje. Možná zrovna žasne nad krásou hebrejštiny,některé nápisy jsou prý literární skvosty. Ouřada to není...:-)

4 1
možnosti
Foto

Děkuji za upřesnění, Ivo. Však jsem se do něj snažil moc nenavážet a popsat ho spíš s humorem:-)

0 0
možnosti
Foto

Ted mně napadlo, že by byla psina vzít si mojí práci do vlaku ;-D. Ze čtyři krávy hrotek na mléko.....

3 0
možnosti
Foto

Tak to by byla parádní bžunda, Dani, u toho bych chtěl být;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, zajímavý zážitek. Ty nohy by mi vadily. Tohle normálně dělají děti, puberťáci a jiné ročníky v obuviR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, spekuloval jsem, co je horší. Jestli boty nebo bosé nohy, které před chvilkou chodily ve vlakovém WC. Díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, co k tomu dodat, na druhou stranu museli jste zažít úžasnou akci ve Svitavách. Muselo to být úžasné, já ačkoliv jsme to měl v plánu, jistý skluz v domácích povinnostech mi nedovolil dostavit se.

1 0
možnosti
Foto

Pavlíku, díky za nakouknutí. Bylo to opravdu úžasné, snad se Ti příště podaří na něco podobného dorazit:-)

1 0
možnosti
Foto

Na druhou stranu,Honzo, pořád lepší jeden tichý úředník přes uličku, než 4 ukecané učitelky, jako se stalo naposled mně. :-)

1 1
možnosti
Foto

Zase ale jsi, Ivko, měla jedinečnou možnost se při tom čtyřnásobném výkladu něčemu přiučit;-D

1 0
možnosti
Foto

Někdo se honí za děvčaty, někdo jiný honí ujíždějící dopravní prostředky, no a "vlakový úředník" musí dohnat termíny - kde jinde než ve vlaku!;-)

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, vsak se taky cinil, az oci prechazely:)

0 0
možnosti
Foto

Musí přece využít čas, který tráví na cestě, ne?;-) Myslím, že místenky se klikají úplně zvlášť, ale už si nejsem jistá, jestli musí nutně souhlasit počet s jízdenkami. ́(Jako jestli si třeba nekoupil jen ty místenky...:-))

3 0
možnosti
Foto

Když jsem ještě musel kupovat místenky, to bylo v době, kdy prabáby našich prabáb byly ještě dětmi, tak se místenka kupovala zvlášť v místenkové pokladně. A proto počet místenek a jízdenek nemusel souhlasit. Krásně o tom psal kdysi i spisovatel Vladimír Páral, že když chtěl jet rychlíkem z Mariánských Lázní do Prahy, tak si koupil místenky na celé kupé, aby v něm mohl být sám a mít klid. Ale o tom až někdy jindy. I Tebe jsem moc rád viděl :-):-) a pes rovněž R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,59
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.