Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miluji tyhle příběhy super. BAVILA JSEM SE.Krásný den

2 0
možnosti
Foto

Diky, Brigito, hezkou sobotu:)

0 0
možnosti
Foto

Jane, přecházíš z teoretické roviny v praktickou a začíná to mít explozivní charakter. Tvá oblíbenost strmě stoupá do nebeských výšin. Ikdyž já mám vztah k jiným "typům" i tyhle člověk rád poznává. Viď?;-D

1 0
možnosti
Foto

To vis, Marceli, clovek stale rad objevuje nove rozmery, i kdyz poslednich 40 let uz na to nemam povoleni a tudiz to nemohu provozovat:)

0 0
možnosti
MB

Vyvinutý stav pohrudnice , byl i pro mne mámivým magnetem. Stejně zvláštní, protože jde o součást těla, v podstatě jaký je pak rozdíl mezi dotekem např. paže levé, nebo kolene ? Nicméně jsem se úspěšně propracoval, abych zjistil ! Tak, jak na majitelku anatomické zvláštnosti reaguji já - stejnou poptávkou reagují i ostatní chlapci. Tu dívku to ovlivnilo - nabyla pocitu, že je tedy středem Harmonický stav se proměnil v opak, v podstatě se ze mne stal Hlídač č. 47 ... Došlo k rozchodu - Po letech ke střetnutí. Ukázalo se, že její přednosti - se vlastně staly jejím životním prokletím. Nekonečný model seznamování se a následných rozchodů.... Činím závěr - Stavět vztah na nějaké anatomičnosti nelze - Naopak, na skutečných lidských vlastnostech cestou jest ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to je svata pravda:)

1 0
možnosti
Foto

Takový pražský Amarcord?

1 0
možnosti

Honzo, to je pěkné chlapské vyprávění. Kája šel do života řádně proškolen, a má na co vzpomínat. Stejně jako vy, ctěné publikum, co mu ke štěstí pomohlo:-))))

2 0
možnosti
Foto

Jenom jsem zapomnel dodat, ze se na tom pytli cementu ve spanku blazene usmival. Diky, Marie, krasnou dobrou noc:)

2 0
možnosti
Foto

Člověk musí vstoupit do své dospělosti řádně proškolen. Zkrátka, co v mládí zažiješ, to se v budoucím životě zúročí, teda někdy i v opačném smyslu: Kdo byl jednou dušen vnady, příště hledá jiné klady...;-DR^??

6 0
možnosti
Foto

Pavlí, netušil jsem, že máš básnické nadání;-)

1 0
možnosti
Foto

Proč chudák? Měl hned zkraje zážitek na celý život;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.