Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, kdepak ty víš, kam jít R^

2 0
možnosti
Foto

A vratit se... Pavle, dik:).

2 0
možnosti
Foto

Nechoď, do kláštera, Jene, jen kouknout, nafotit, pivo a šup zpátky k Soně!

3 0
možnosti
Foto

To si pis, Zuzi. Ale prohlidka i pivo stalo za to:).

0 0
možnosti
Foto

Jene, klášter je skvělý, má i skvělé opaty - dříve Opaska, nyní Prokopa Siostrzonka. A pivo je fakt skvělé.

R^

2 0
možnosti
Foto

Je krasny, Tome, to muzu potvrdit. Ale nevhodny pro takoveho svetskeho hrisnika, jakym jsem ja:).

0 0
možnosti

Honzo, i já mám dvě poznámky:

1. řízek je jednoznačně duševní potrava, protože: musíš soustředit mysl na nákup kvalitního masa, věnovat mysl náležité přípravě no, a během chvilky to sníš:-) Takže uznej, že toho duševna je tam mnohem víc.

2. Ty myslíš, že tvým přijetím do kláštera by si ho nechali rozvrátit?:-P;-D

Ale ten blog je výstavní, to anoR^V

4 0
možnosti
Foto

No, Marie, asi nenechali a možná by mně zas pěkně rychle vykopli ven. A s tím řízkem máš pravdu, vzal jsem to jen z pohledu konzumenta.;-)

Díky za nakouknutí, měj hezké odpoledne:-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkné to tam mají! Ke koukání samozřejmě. Vstoupit do kláštera to už vyžaduje značnou dávku přesvědčení a sebeobětování. Ještě že jsi z něj nakonec i vystoupil (vstupní branou) a sestoupil zpátky k nám běžným smrtelníkům. Duchovní věci sice občas povznášejí, ale ty pozemské (viz poslední snímky) taky nejsou špatné.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To každopádně, Pavlí, naštěstí mě ta brána zas pustila ven. Díky, užívej jarního dne:-)

0 0
možnosti
AF

Mám dvě poznámky:

Ano, vstoupit do kláštera není dobrý nápad. Nesmí tam kočky.

A v klášteře nemohou být ekoteroristé, ani ekologové. Jsou tam ekoteologové.

1 0
možnosti
Foto

Obě poznámky beruR^:-)

0 0
možnosti
JS

R^Děkuji, Jeníčku - to místo mám moc ráda.V

Narozdíl od jiných církevních míst má klidnou energii plnou smíření a laskavosti :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jani. Bylo tam příjemně, ale jen tak nakouknout:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.